« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:جلسه هم افزایی و هم اندیشی معاونان آموزشی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،محمد جمالی آرند با بیان اينکه اين نشست روز چهارشنبه یکم آذر ماه به میزبانی شهر دهدشت برگزار می شود افزود:در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین و تحلیل عملکرد آموزشی شهرستان ها و مناطق استان و برنامه ریزی مطلوب برای کیفیت بخشی آموزشی و بهینه کردن آزمون های شبه نهایی و نوبت اول دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود.

جلسه هم اندیشی معاونان آموزشی متوسطه  کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت  برگزار می شود

وی گفت:بازدید از مدارس متوسطه شهرستان کهگیلویه، بررسی فعاليت‌ های آموزشی و فوق برنامه مدارس، شناسایی و جذب افراد ترک و بازمانده از تحصیل، برنامه ریزی برای چگونه برگزار کردن امتحانات نوبت اول و ارائه گزارش از روند فعالیت های پژوهش سراهای دانش آموزی استان از مهمترین موضوعات و رویکردهای این نشست است.

جمالی آرند . حضور معاونان آموزشی، کارشناس مسئولان آموزش متوسطه نظری ودوره اول متوسطه کارشناس مسئولان فحک ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق در این جلسه حضور خواهند داشت ،ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنين نشست ها و دوره های آموزشی مختلف توانمندسازی ویزه دبیران دروس مختلف شاهد ارتقا کیفیت آموزشی در مدارس استان باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: