« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
جمشید زکی نژاد رئیس شورای اسلامی شهر لیکک با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

پایگاه خبری آوای رودکوف:جمشید زکی نژاد رئیس شورای اسلامی شهر لیکک با صدور پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر لیکک به مناسبت هفته بسیج

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

" بسیج، یادگار بزرگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گسترده ترین نهاد و تشکل مردمی و اندیشه راهبردی و استراتژیک در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از آغاز تشکیل و فعالیت خود، با اقتدار و در اوج توانمندی و عزت در سنگرهای خطیر صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است.

پاسداشت خدمات ارزنده شجره طیبه بسیج در میدان های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی با هدف آبادانی، ایامی را در تقویم مناسبت های ملی از آن خود کرده و هفته بسیج امسال نیز با شعار" بسیج؛ امید ملت ایران" فرصتی برای عرض خداقوت به جهادگرانی است که با خدمات بی مزد و منت خود در راه اعتلای میهن و در سخت ترین شرایط، مایه دلگرمی مردم هستند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدای شهرستان بهمئی تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستاریم".

جمشید زکی نژاد
رئیس شورای اسلامی شهر لیکک

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: