« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری کلاهبردار و عامل جعل با شناسنامه های مردم خبر داد.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف،سرهنگ شاپور بهنام پور رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده از ثبت احوال استان مبنی بر تخلفات شناسنامه‌ای و مراجعه اشخاصی مبنی بر اینکه خانم و آقایی با فریب فرزندان آن‌ها به بهانه جمع آوری رأی برای نمایندگان مجلس، برگ ثبت ازدواج شناسنامه آن‌ها را بر می‌داشتند و در قبال آن مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به حساب آنها واریز می‌کردند.

دستگیری عامل جعل با شناسنامه مردموی افزود: شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

سرهنگ بهنام پور ادامه داد: مأموران پس از شناسایی افراد جاعل، با اجرای طرح ملاقات حضوری متهم زن را به محل قرار کشانده و دستگیر کردند و در حین دستگیری از این زن ۱۲ جلد شناسنامه بدون برگ ثبت ازدواج کشف و ۱۲ شاکی نیز شناسایی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: این افراد نیز با شناسنامه جعلی و برگ ثبت ازدواج واقعی افراد فریب خورده از بانک‌ها تسهیلات ازدواج دریافت می‌کردند، همچنین جاعل نیز پس از تشکیل پرونده به همراه شاکی‌ها برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: