« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۰۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
یادادشت_به قلم ف-نیکنام؛
ارتباط قوی امنیتی ها با بدنه کارشناسی در هر بخشی از حاکمیت، موجب تسلط شناختی آنان بر منابع ( نیروی انسانی، تجهیزات، اطلاعات، سرمایه و مواد اولیه )، نخبگان علمی و مدیریتی، محیط اداری ( قوانین، ماموریت ها، فرصت ها، آسیب ها و تهدیدات ) و صاحبان سرمایه یا مردم در همه حوزه های سیاسی، اجتماعی و ... شده است

پایگاه خبری آوای رودکوف- ف-نیکنام :کیت بقا در کوهنوردی، کیفی است که وسایل ضروری برای زنده ماندن در هر شرایطی در آن نگهداری می شود و کیت بقای سیاست نیز بخشی از فعالیت های گسترده زحمت کشان حوزه امنیت ملی است که حیات سیاسی بدون عناصر موجود در آن ناممکن است.

کیت بقای سیاست امنیت

تغذیه فکری سیاستمداران، مدیران اجرایی، قضایی و تقنینی توسط عناصر امنیتی با انتشار بولتن های خبری و نشست های مشورتی، زمینه ساز ، تقویت کننده، شتاب دهنده و تکمیل کننده حیات سیاسی و مدیریتی کشور در حوزه های تصمیم گیری و تصمیم سازی از طریق بیان توانمندی ها، تشریح آسیب ها و نارسایی ها است و این مهم مستلزم بهره مندی و اشراف کامل به سیاست، مدیریت، جامعه شناسی، مردم شناسی، اصول ارتباطات، فن مذاکره، روانشناسی و ... است و دستگاه امنیتی با استفاده از عناصر توانمند در این حوزه ها اقدام به جمع آوری، مستندسازی، پردازش، تحلیل و ارائه نظرات سازنده به مدیران می نماید.

ارتباط قوی امنیتی ها با بدنه کارشناسی در هر بخشی از حاکمیت، موجب تسلط شناختی آنان بر منابع ( نیروی انسانی، تجهیزات، اطلاعات، سرمایه و مواد اولیه )، نخبگان علمی و مدیریتی، محیط اداری ( قوانین، ماموریت ها، فرصت ها، آسیب ها و تهدیدات )  و صاحبان سرمایه یا مردم در همه حوزه های سیاسی، اجتماعی و ... شده است به نحوی که می شناسند، می خواهند، می دانند و می توانند بهترین ها را انتخاب و به خدمت بگیرند. 

حاج نادر منتظریان، نامزدی که با کوله باری از شناخت، تجربه و برنامه آمده است تا با بکارگیری نخبگان، حمایت از سرمایه گذاران و استفاده از منابع خدادادی استان و به مدد ظرفیت های اجتماعی مردم، زمینه تسهیل در سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های شغلی پایدار را رقم زده و توسعه را بر ریل پیشرفت قرار دهد.

او کسی است که با همه جناح های سیاسی، اندیشه های اعتقادی، نگرش های جغرافیایی و قابلیت های مدیریتی کار کرده و اکنون معجونی از این تفکرات را همراه خود ساخته است. 

و شهرستان های ما در این شرایط به شدت نیازمند کیت بقا است که در اختیار عنصری با نگاه منطقه ای، تفکر استانی، اقدام ملی و سیاست جهانی است یعنی حاج نادر منتظریان.

با امید به انتخاب اصلح شما عزیزان 

لبیک یا حسین 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Turkey
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
0
امنیت ، از اساسی ترن نیازهای بشر و امنیتی ها ، در زمره آگاه ترین اقشار جامعه اند
کوهنورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
0
نگارش عالی بود بیوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
0
عالی بود امنیت از نان شب هم واجب تر است
مدیون امنیتی هستیم که توسط سربازان گمنام تامین شده و می شود و منتظریان از سرشناس ترین مدیران امنیتی و از تواناترین و وفادارترین به انقلاب و امامین انقلاب و مردم است
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
0
احسنت به نگارشِ سراسر زیبای شما، فصیح و پر محتوا

لبیک یا حسین
لبیک یا حسین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
0
0
درود بر این نگارش و موضوع
قلعه
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
درود بر نگارنده متن و لبیک یا حسین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: