« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶
در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفت؛
جمعی از شهروندان شهرستان بهمئی با صدور پیامی در فضای مجازی از زحمات سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی و پرسنل فراجا تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛در پی انتشار خبری از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی مبنی بر توقیف 4 دستگاه وسیله نقلیه  متخلف و مزاحم در شهر لیکک که این مورد  از مطالبات مهم مردم بوده و ک با تدابیر سرهنگ جمشیدی و همکارانشان  به نتیجه رسید.

جمعی از شهروندان شهرستان بهمئی با صدور پیامی در فضای مجازی از زحمات سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده  انتظامی شهرستان بهمئی و پرسنل فراجا تقدیر و تشکر کردند.

قدردانی مردم از عملکرد فرمانده انتظامی بهمئی

بیشتر بخوانید:

متن یک مورد از پیامهای منتشره به شرح زیر است:

بسمه تعالی
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی
سرهنگ جمشیدی از جنابعالی و پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در خصوص بر خورد با راکبان موتور سیکلت هایی که در ۲۴ ساعت شبانه روز با دستکاری سیستم صدای موتورها باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان شهر لیکک می کردند صمیمانه از زحمات شما ها تشکر و قدر دانی میگردد، خدواند توفیق روز افزون به شما و همکاران تان عنایت فرمایند انتظار می رود با قدرت و شدت بیشتر با بقیه شون که باعث سلب آرامش مردم خصوصاً در شب ها میشود برخورد ها را ادامه بدهید.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: