« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
تکذیب شد ؛
فرمانداری بویراحمد به دلیل هجمه هایی که ناشی از انتشار سازمانی و اخیرا انتشار عمومی این نامه ،بدون هیچ سند و مدرک متقنی دریافت کرده و پیامدهای آن، پیگیری موضوع را از مراجع بالادستی حق خود می داند .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛روابط عمومی فرمانداری بویراحمد به انتشار خبر بکارگیری برادر معاون فرماندار در مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد واکنش نشان داد.اطلاعیه فرمانداری بویراحمد در خصوص یک خبر

متن اطلاعیه ارسالی بشرح زیر است؛

در خصوص درج خبری در یک سایت محلی مبنی بکارگیری برادر معاون سیاسی فرماندار بویراحمد موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی و پیگیری قانونی به اطلاع عموم رسانده می شود.

۱. اساسا چنین چیزی یعنی بکارگیری شخصی به نام جلال حقیقت در هیچ سطحی در شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد وجود نداشته و ندارد و هیچ نوع ابلاغی ،بیمه ای و پرداختی در این خصوص نه وجود دارد و بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۲ اصلا امکان ندارد و اصل خبر کذب می باشد.

۲. بر فرض صحت (محال ) آیا صرف هم خانوادگی بودن یا برادر فرماندار یا معاون فرماندار بودن دلیلی بر سوء استفاده معاون فرماندار هست ؟ و آیا سازمان ذیربط باید بر حسب ظن و گمان و صرف یک گزارش،در نامه کتبی عنوان و نام برادر فرماندار را قید کند و قبل از اثبات اصل موضوع ، اصلا چه لزومی به نام بردن از عنوان برادر فرماندار در نامه داشت و دارد ؟ و دقیقا بر اساس کدام بند های قانون ،الزاما باید نام معاون فرماندار علنا در نامه هشداری سازمان بازرسی قبل از اثبات اصل مسئله و نقش ایشان ، قید گردد و برای اعاده حیثیت کدام مرجع قانونی باید رسیدگی و اقدام کند .

۳. نامه هشداری سازمان بازرسی استان در این خصوص قبلا ۲۶ ،شهریور سال جاری با شماره ۲۲۷۶۷۱ (شماره منتشره ) خطاب به مرکز شهید دستغیب اعلام و جوابیه لازم و تکذیبه توسط مرکز بهداشت و مرکز شهید دستغیب نیز کتبا اعلام شد که الان همان نامه و شماره خطاب به رئیس مرکز بهداشت در فضای عمومی منتشر شده است که امیدواریم سازمان بازرسی استان در این خصوص شفاف سازی نماید .

۴.فرمانداری بویراحمد قبلا و البته به صورت دوستانه از محضر معاون محترم پیشگیری از جرم دادگستری استان، درخواست کرده بود که در صورت امکان و صلاحدید برای صحت و سقم چنین گزارشی که منجر به هشدار سازمان بازرسی استان و قید سوء استفاده و رانت معاون فرمانداری در نامه شده است ،دستور پیگیری دهند تا اگر سند و دلیل متقنی وجود دارد ،اقدام قانونی لازم معمول و در غیر اینصورت از صدور چنین مکاتبات شتابزده ای که باعث نشر اکاذیب و تشویش اذهان و اتهام مستقیم به مدیران هست جلوگیری شود.

حال که نامه سازمان بازرسی استان به هر دلیل و انگیزه ای در رسانه های عمومی منتشر و موجب تشویش اذهان و اتهام و توهین شده است ، مصرانه از ریاست محترم دستگاه قضایی استان و دادستان محترم درخواست عاجزانه داریم تا دستور دهند تمام زوایای پیدا و پنهان نامه مذکور از ابتدا تا انتها و چگونگی انتشار آن مورد رسیدگی و به اطلاع عموم رسانده شود .

از ریاست محترم سازمان بازرسی استان هم توقع هست دستور فرمایند تا توجه بیشتری در بررسی چنین گزارش های معمول گردد و با افرادی که در این زمینه تقصیری دارند برخورد قانونی گردد.

ضمن اینکه فرمانداری بویراحمد به دلیل هجمه هایی که ناشی از انتشار سازمانی و اخیرا انتشار عمومی این نامه ،بدون هیچ سند و مدرک متقنی دریافت کرده و پیامدهای آن، پیگیری موضوع را از مراجع بالادستی حق خود می داند .

روابط عمومی فرمانداری بویراحمد

اطلاعیه فرمانداری بویراحمد در خصوص یک خبر

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: