« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مهرداد کریمی مدیرعامل درمانگاه شهدا بهبهان با صدور حکمی سرکار خانم نازنین صفریان را به عنوان سرپرست درمانگاه شهدا منصوب کرد.

سرپرست درمانگاه شبانه روزی شهدا بهبهان منصوب شد

متن حکم وی به شریح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن‌ الرحیم

سرکار خانم نازنین صفریان

با اهدای سلام و تحیات

نظر به تعهد و سوابق علمی و تخصصی سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست درمانگاه شبانه روزی شهدا شهرستان بهبهان» منصوب می شوید.

امید است با عنایت به دستورالعملهای وزارت بهداشت (دانشکده علوم پزشکی بهبهان ) در جهت بهبود شاخص‌های درمان ارتقاع بخش های سلامت در درمانگاه تلاش نمائید و در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارتقای سلامت جامعه، موفق و سربلند باشید.

مهرداد کریمی

مدیرعامل درمانگاه شهدا

مهرداد کریمی مدیر عامل درمانگاه شهداشهرستان بهبهان ضمن تاکید بر سرپرست این درمانگاه که بر مسئله آموزش مردم در زمینه‌های بهداشت، سلامت و کمک‌های اولیه افزود: در حوزه سلامت، پیشگیری از اهمیت بیشتری دارد و باید باید فرهنگ پیشگیری از بیماری‌ها، برای مردم و جامعه نهادینه شود.

وی افزود: بهترین راه برای رسیدن به مراتب اعلای، علم و کمال، ایمان به خدا و تکیه بر قدرت الهی است. این مهم در مسئولان باید محکم‌تر و استوارتر باشد تا خدمتگزاری به مردم و انجام امور برای آنها نتیجه‌بخش بوده و اثرات مثبت باقی بماند.

کریمی اضافه کرد: هر تغییری می‌تواند ایده‌های جدیدی را به مجموعه تزریق نماید. امیدواریم تغییر در مدیریت این درمانگاه نیز بر کیفیت خدمات اضافه کرده و رضایت بیشتر مردم را به دنبال داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: