« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
به بهانه سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی منتشر شد؛
به بهانه سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی مدیر روابط عمومی موسسه بین المللی آرارتکاوران ویرا ، در گفتگو با خبرنگاران از آموزش روش مدیریتی میرزا در دانشگاههای مدیریت در آسیا ، آفریقا و آمریکای جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به بهانه سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی مدیر روابط عمومی موسسه بین المللی آرارتکاوران ویرا ، در گفتگو با خبرنگاران از آموزش روش مدیریتی میرزا در دانشگاههای مدیریت در آسیا ، آفریقا و آمریکای جنوبی خبر داد.

 دکتر حجت بقایی گفت : با حمایت و همکاری استادم دکتر علیرضاسلمانیان نوکابادی در حال آماده سازی جزوات و مقالاتی پیرامون روشهای مبارزاتی ایرانیان هستیم ، که در این مورد روش مبارزه میرزا کوچک جنگلی منحصر به فرد است، دکتر بقایی افزود : خوب طبعا ما اطلاعات کافی در این مورد نداریم و به همین دلیل با افراد متخصص در این مورد به گفتگو نشستیم و در منابع به دنبال شواهد و گردآوری مدارک بودیم که در این حین متوجه شدیم تا چند وقت پیش در برخی دانشگاههای اروپایی روش جنگی میرزا آموزش داده می شد.

بر همین اساس به اساتید پیشنهاد دادیم ما کار جدیدی انجام دهیم و به جای روش جنگ میرزا ، بیاییم و روی روش مدیریتی میرزا کار کنیم .

که خدا را شکر هیات علمی این مورد را پذیرفت .
و با پیگیریهای استاد گرانقدر دکتر علیرضاسلمانیان نوکابادی این روش مدیریتی به زودی در چند دانشگاه معتبر تدریس خواهد شد.

البته در ابتدا طرح ما به صورت آموزش کارگاهی خواهد بود و بعد از مشاهده بازخوردها و سنجش استقبال جامعه جهانی به صورت درس آکادمیک در رشته های مدیریت تدریس خواهد شد .

لازم به ذکر است , دکتر علیرضا سلمانیان نوکابادی به عنوان رییس و بنیانگذار با دانشگاه جهانی ورزش - به عنوان رییس بخش آسیایی دانشگاه بین المللی مدیریت و به عنوان رییس امور بین الملل با دانشگاه حقوق و مدیریت همکاری می کنند .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: