« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲
دو شنبه ها با مردم...
دیدار مردمی دکتر نیازی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با مردم شریف این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،برنامه ملاقات چهره به چهره رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در راستای تکریم ارباب رجوع و با هدف پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه سلامت برگزار شد.

در این برنامه دکتر بهنام نیازی، ضمن دیدار مستقیم با مردم و آگاهی از نیازهای آن ها، در خصوص رفع مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را در چارچوپ قانون به واحدهای مربوطه صادر کرد.

شایان ذکر است، دیدارهای ملاقات مردمی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد هر هفته در روزهای دوشنبه به صورت مداوم بر پا می شود.

در حاشیه این ملاقات رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد به خبرنگار آوای رودکوف گفت:دیدارهای مستقیم و چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و درخواست‌های ارباب رجوع و افزایش سطح کیفیت خدمت رسانی به مردم و رسیدگی به مسائل و مشکلات آن ها می شود که این امر یکی از مهم ترین اهداف مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد است.

دکتر نیازی افزود: در نظام اداری و اجرایی کشور میزان رضایت مردم از خدمات ارایه شده توسط دستگاه‌های دولتی باید به عنوان یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه تلقی گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: