« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
صبح امروز انجام شد؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با سرپرست اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ صبح امروز پانزدهم آذر ماه طی دکتر روستا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی بازدید چند ساعته به دعوت سرپرست اداره کل استاندارد استان،ضمن دیدار و گفتگو با سید مسلم حسینیان ، ،ازفضای اداری ، مجموعه آزمایشگاه‌های این اداره کل بازدید و از نزدیک با فرآیند بازرسی، نمونه برداری و آزمون نمونه واحدهای تولیدی سطح استان بازدید وضمن آشنا با مجموعه بصورت میدانی ازکمبودات موجود این مجموعه اطلاع پیدا کردند.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد

در این بازدید مسئولین و کارشناسان مجموعه آزمایشگاه‌های این اداره کل امکانات و توانایی ها و همچنین مشکلات خود را با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مطرح کردند.

بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره کل استاندارد استان نیز به معرفی این اداره پرداخت و درخصوص تخصیص اعتبارات عمرانی جهت تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی، اعتبارات مربوط به احداث ساختمان نمایندگی های شهرستان های کهگیلویه و گچساران و ... با ایشان به بحث و گفتگو پرداخت و همچنین از بازدیدایشان از این اداره کل، قدردانی کرد.

دکتر روستا ضمن تشکر از زحمات کارکنان و عملکرد چند ماه اخیر اداره استاندارد در استان که خیلی پر رنگ تر و بصورت میدانی نقش آفرینی کرده اند، کل قول مساعد جهت پیگیری و رفع برخی از مسائل موجود داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمدبیان کرد: کنترل کیفیت محصولات تولیدی استان وظیفه خطیر و حساسی بوده و به سلامت جامعه می انجامدکه اداره کل استاندارد استان با شرح پیچیدگی های زیاد کاری و تلاشهای صادقانه مجموعه که تا کنون کمتر به چشم می آمد و با حضور مدیریت جدید پر انرژی و جوان استان باید تمام تلاش خود را در هم در جهت تبیین وظایف سازمان و هم در جهت کنترل کیفیت این محصولات داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: