« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
طایفه باصلابت دلی از ایل نامدار تامرادی«توت نده،گندی خوری و سرتنگ» مهد بزرگ مردان نامی و بستر نیک نامان

به گزارش خبرنگار آوای رودکوف،در روزهای اخیر درمحله شرف آباد یاسوج درمنزل منور بزرگ مردی فرهیخته، استاد تعلیم و تربیت همانی که ادوار گذشته خود لیدر عالی جناب روشنفکر بودند به سبب نارضایتی از وضع موجود،و فریاد برای شایستگان و ترمیم صورت زشت و مشوش دیارمان ، صدای پای غیور مردمان«توت نده» در حمایت از نادر منتظریان چنان هیبتی از خود نشان داد که رعبش بر پیکر نیمه جان ندای وحدت لرزه انداخته است.

طایفه باصلابت دلی از ایل نامدار تامرادی«توت نده،گندی خوری و سرتنگ» مهد بزرگ مردان نامی و بستر نیک نامان / تصاویر و فیلم

خصوصا، پر بیراه نیست که طایفه ی کهن دلی «توت نده،گندی خوری وسرتنگ»در انتخابات دور قبل پایگاه اصلی ندای وحدت بوده و اکنون بعد از گذشت چهار سال و حمایت قاطعانه ی این دلیران روزگار، همچنان مردمانش از عملکرد های ضعیف آقای نماینده و بی مهری هایی که به ناحق روا شد رنج می برند که این خاطر آزرده آن پایگاه قدیم را برای شخص نماینده فعلی و حامیانش به چالش کشیده تا جایی که شبانه روز با بکارگیری هرنوع ترفندی سعی در حفظ آن دارندکه زهی خیال باطل.

توقع می رفت با حمایتهای بی بدیل مردمان این خطه، کوچکترین تلاشی جهت رفع مشکلات عدیده انها صورت پذیرد، لذا همچنان مشکلاتی نظیر «بی آبی» داد بر می آورد از ناسپاسی ها وگاهی نیز حق در قالب مردی قد علم میکندو از طرح آب رسانی سخن به میان می آورد«که از خدمات دولت بوده» و سالهاست که تنها باوعده ی آن دلهایشان را طهارت کرده اند و کنون نیز با آنکه این طرح جهت ارائه و خدمات رسانی، با دخالت نیروی مردمی قرارگاه خاتم سپاه مقتدر و محرومیت زا در حال عملیات حفاری و می باشد.

طایفه باصلابت دلی از ایل نامدار تامرادی«توت نده،گندی خوری و سرتنگ» مهد بزرگ مردان نامی و بستر نیک نامان

لذا زمین و زمان حکم بر تعویق آن داده و به هر طریق سعی در تعلیق آن داشته اند تا مبادا این یک قلم نیز به هنگامه ی آراء انتخابی دین نشود بر گردن این مردمان و از لیست عملکردهای خیالی آقایان جا بماند.

وعده سرخرمنی و توهم زای جناب نماینده درتقسیمات کشوری و راه اندازی و تاسیس بخشداری توت نده نیز از آرزو و آمال های تحقق نیافتنی مردمان این دیار است.

که این روزها در جلسات و نشست های انتخاباتی بامانور و برای اغفال و سوء استفاده از احساسات و هیجانات عامه مردم بااعلام خبر بخشداری توت نده تا قبل از انتخابات باز بر این شعار توخالی موج سواری می کنند

عجیب تر آن است که شخص نماینده خدمات نظام را به نام خویش مصادره می کند و ساده لوحان بر طبل آن می کوبند.

امروز مردمان و نخبگان طایفه ی «دلی» کمر همت برای سرنوشت این دیار نخبه پرور بسته اند.

باشد که قدر بدانیم واسب تقدیر این مرز و بوم را با نمدزین بیاراییم و خود سواری شایسته بر گرده اش نشانده و راهی کنیم به دیاری که پر است از گرگان تیز دندانی که حریف قدر میطلبند.

اینجاست که نادر منتظریان همت میگستراند که داد شود برای دردمندان و دلیر مردمانی که تمام امیدشان به کلام نافذ و قدرت مدیریتی 35ساله ی ایشان است.

خبرنگار؛مهرشاد سلطانی نژاد 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهرداد
|
Germany
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
فعلا با رقابت با حاجی بجنگین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: