« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد خبر داد:
رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد از پلمپ سه مرکز زیبایی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دکتر بهنام نیازی رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد امروز در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف با اعلام این خبر  اظهار کرد: این مراکز در سطح شهرستان در منازل و مغازه ها بدون مجوز قانونی اقدام به دخالت در امر پزشکی می‌کردند که با هوشیاری مرکز بهداشت و درمان شهید دامیده و همکاری پلیس محترم اطلاعات و امنیت شناسایی و با دستورات قضایی  پلمب و افراد سودجو بازداشت شدند.

سه مرکز زیبایی و پزشکی غیرمجاز در یاسوج پلمپ شد

وی افزود: مرکز بهداشت و درمان شهید دامیده من بعد نظارت بیشتری بر مجموعه‌های تحت نظارات خود بعمل خواهد آورد و با اقدامات پیشگیرانه، اجازه فعالیت و اقدامات غیرقانونی افراد سودجو و تهدید سلامت جامعه را هر گز نخواهد داد.

ایشان اظهار داشت اخیرا خانمی در یکی از این مراکز غیر مجاز مورد طعمه افراد سودجو قرار گرفت و بعد از برداشتن چربی از شکم وی کار ایشان به بیمارستان کشیده شد و حتما نیاز به عمل های بعدی و حتی جراحی پلاستیکی دارد.

دکتر نیازی ضمن دعوت از مردم برای همکاری از شهروندان خواست تا هنگام مراجعه به مراکز درمانی و زیبایی از فعالیت قانونی این مراکز و همچنین دارو‌ها و تجهیزات پزشکی مورد استفاده در آن‌ها اطمینان حاصل کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره ۱۹۰ در میان بگذارند.

 

خبرنگار مهرشاد سلطانی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
تامرادییاسوج
|
Netherlands
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
0
0
باسلام ت نده دلی کلأتامرادی نیستنداینهاقدیم ازشوش دانیال خوزستان آمده آن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: