« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
گزارش اختصاصی؛
پیکرهای پاک سه کبوتر خونین بال و سه قهرمان بی نام و نشان جبهه های هشت سال دفاع مقدس امروز وارد یاسوج شدند.

پایگاه خبری آوای رودکوف:پیکرهای پاک سه کبوتر خونین بال و سه قهرمان بی نام و نشان جبهه های هشت سال دفاع مقدس امروز دوشنبه بیستم آذرماه با استقبال باشکوه و در میان اشک و اندوه شهروندان و مسئولان کهگیلویه و بویراحمد وارد یاسوج شدند.

شمیم عطر شهادت در کهگیلویه و بویراحمد پیچید

مردم شهید پرور کهگیلویه و بویراحمد امروز از مقابل پردیس دانشگاه آزاد و کیلومتر سه جاده یاسوج به شیراز برای استقبال از این شهدای والا مقام آمده اند،شماری از شهروندان زیر تابوت شهید رفتند و یا علی گویان پیکر را بر دوش کشیدند،

این صحنه های سرشار از ارادت به شهیدان گویای این واقعیت است که گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد آور است و همه اجرها در ناپیدا بودن است.

اینجا خاطراتی از مردانی که پروای نام ندارند و اگر چه در زمین گمنامند اما در آسمانها و پیش فرشتگان و خدایش خویش مشهورند.

برنامه های تشییع شهدای گمنام در کهگیلویه و بویراحمد

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: سه شهید خوشنام دوران دفاع مقدس روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این استان تشییع و به خاک سپرده می شوند.

سید جواد هاشمی مهر افزود: آیین تشییع شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس ساعت ۷:۳۰ صبح روز یکشنبه از جلوی حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) آغاز می شود که از همه مردم و مسئولان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می آید.

 

خبرنگار؛مهرشاد سلطانی 

برچسب ها: شهدای گمنام ، یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: