« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۷۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
گزارش اختصاصی؛
نادر منتظریان: از آقای دکتر روشنفکر دعوت می‌کنم، هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاه و ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان مناظره کنیم

به گزارش خبرنگار آوای رودکوف؛نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده در همین جا در کمال احترام از آقای دکتر روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه‌ایشان هم جزء کاندیدا‌ها هستند، دعوت می‌کنم که هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاهی که خودشان انتخاب می‌کنند و هر روز که در استان تشریف داشتند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان هم پاسخگوی مطالبات و سئوالات به‌حق آن‌ها باشیم و هم مناظره کنیم.

نشست هم‌اندیشی جامعه ایثارگران، بازنشستگان و اهالی‌اندیشه با حضور نادر منتظریان برگزار شد

نادر منتظریان: از آقای دکتر روشنفکر دعوت می‌کنم، هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاه و ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان مناظره کنیم نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنده در همین جا در کمال احترام از آقای دکتر روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه‌ایشان هم جزء کاندیدا‌ها هستند، دعوت می‌کنم که هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاهی که خودشان انتخاب می‌کنند و هر روز که در استان تشریف داشتند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان هم پاسخگوی مطالبات و سئوالات به‌حق آن‌ها باشیم و هم مناظره کنیم.

جهان رستمی (مدیرکل اسبق تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در دولت اصولگرایان) در این نشست با بیان اینکه ما آسیب‌های فراوانی از انتخاب‌های بد دیده‌ایم، اظهار کرد: باید با انتخاب شایسته به دنبال جامعه پویا و کارآمد باشیم؛ چرا که از قبل انتخاب خوب از تبعیض، مدیران ناکارآمد و سایر معضلات و مشکلات عبور خواهیم کرد.

خلیل پاراد (مدیرکل اسبق تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت اصلاحات) با اشاره به بویراحمد واحد، اظهار داشت: من پاراد هستم. همان پاراد اصلاح‌طلب که همکارانم مرا دیوانه خطاب می‌کردند. چون دیوانه‌وار در جریان اصلاحات جلو می‌رفتم. اما خداوند متعال عقل به ما داذه که ما با عقل جلو می‌رویم.

وی افزوذ: همه ما‌ها به انقلاب، مذهب و ولایت وفادار هستیم و به همین خاطر اینجا هستیم. در بویراحمد بویراحمد بزرگ دیگر افراطی‌گری وجود نخواهد داشت و ما بویراحمد علیا و سفلی را کنار گذاشتیم و انسانی خداپرست و خداترسی را انتخاب کردیم که همه ما‌ها روی او شناخت داریم.

وی با بیان اینکه باید اختلافات سیاسی و حزبی‌گری‌های گذشته را کنار بگذاریم و به فکر توسعه و آبادانی منطقه‌مان باشیم، افزود: خیلی از مشکلات را با حضور افراد مقتدر می‌توان پیگیری و مطالبه‌گری کرد.

پاراد گفت: باید افرادی در رأس قرار بگیرند که دارای لابی قوی و ارتباط قوی باشند تا بتوانند، اعتبارات، امکانات و تجهیزات را به سمت منطقه سوق دهند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه سال‌ها با آقای منتظریان آشنا هستم و همواره در طول دوران مسئولیتش اصلاح‌طلبان را همچون برادر خود راهنمایی می‌کرد و برچسب پرونده‌سازی به او حرف ناصواب است، گفت: آقای منتظریان قومیت‌گرا نیست و حرمت انسان‌ها را سر جای خودش نگه می‌دارد.

وی در ادامه به بیان خاطره‌ای از سید باقر موسوی‌جهان‌آباد پرداخت و گفت: زمانی وقتی هر کدام از مدیران از طرف آقای موسوی در وزارتخانه‌ای حاضر می‌شدند، وزیر به استقبال مدیرکل استان ما می‌آمد. الان هم این‌امید است که با حضور آقای منتظریان وزرا در مقابل مسوولان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد می‌ایستد. نه مثل برخی از نمایندگان که اینقدر ‌می‌روند و می‌آیند تا معاون وزیری را ببینند.

عبدالله مرشدی (فرهنگی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب) نیز در این نشست، اظهار داشت: باید آدم‌ها را به اهداف‌شان شناخت.

وی با اشاره به اهمیت آمایش سرزمینی، گفت: اگر برنامه‌ریزی درستی شود از هدررفت سرمایه‌های عظیم منطقه بویراحمد جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: راه آقای منتظریان، راه اخلاقی و درستی است. او به جمهوریت و اسلامیت نظام معتقد هستند و حق مردم و نظام را یکجا می‌بیند. آقای منتظریان خدا را در زندگی خودش وارد کرده و کسی که خداترس باشد از هیچ‌کس نمی‌ترسد.

شیروان کریمی (یادگار دفاع مقدس) در این جلسه گفت: اگر از همه امتیازات استان کهگیلویه و بویراحمد و به‌ویژه منطقه شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به‌خوبی استفاده می‌شد، الان جوانان ما از امتیازات و فرصت‌های خوبی برخوردار بودند.

وی تأکید کرد: عدم هماهنگی مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد سبب شد که خیلی از فرصت‌ها را از دست بدهیم و جوانان به سر و سامان برسند.

کریمی گفت: ۱۳ درصد آب کشور در استان ما جاری است. این آب‌ها به کجا ‌می‌روند.

این یادگار دفاع مقدس گفت: امروز ایران یکی از کشور‌های امن دنیا است و فکر نکنم کسی به خودش جرأت بدهد تا از این مرز عبور کند.

کریمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:‌امیدواریم با راه و برنامه درست از تمام ظرفیت‌های استان برای بهبود شرایط بهره کافی ببریم.

نادر منتظریان (فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد) با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق دغدغه بازنشستگان است، اظهار داشت: دغدغه امروز بازنشستگان دغدغه ما است و‌امیدواریم کار مفیدی برای این جمع انجام بگیرد.

وی به رشادت و ایثارگری جانبازان و شهدا گریزی زد و افزود: برای آبادانی و توسعه این مرز و بوم خون‌های زیادی ریخته شد. ایثارگران از هستی‌شان گذشتند تا روی آبادانی و پیشرفت را ببینیم.

منتظریان گفت: اگر عملکرد‌ها و مدیریت‌ها خوب بود، امروز دیگر نباید از فساد، تبعیض و دیگر موضوعات حرف زد.

وی افزود: هفته دانشجو را پشت سر گذاشتیم. جوانان مطالبات زیادی دارند. چرا باید بین مسئولان و جوانان این همه فاصله وجود داشته باشد.

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مملکت، مملکت شهیدان است، افزود: با وجود این همه سرمایه انسانی ما نباید دغدغه نیروی انسانی را برای مسئولیت‌ها و مدیریت‌ها داشته باشیم. در جامعه جوان نخبه، باتجربه و متعهد کم نداریم.

منتظریان به سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری قرار شد که ۱۲ مدیر ناتوان کنار گذاشته شوند. چرا اینگونه نشد. مسوولان به مردم پاسخ دهند.

وی در ادامه نام محمدرحیم دهراب‌پور را آورد و به علت غیبت او در این جلسه اشاره کرد و گفت: آقای دهراب‌پور از خانواده شهدا و ایثارگر است. او از نیرو‌های انقلابی به‌نام استان کهگیلویه و بویراحمد است و منشأ خدمات زیادی در سطح استان بود و در جلسه تهران حضور داشت که نتوانست در این جلسه حضور پید ا کند.

فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد بر بویراحمد واحد تأکید کرد و گفت: لازمه کشور ما اتحاد، برادری و وحدت است. هر کسی دل در گرو توسعه کشور و استان دارد، باید شرایطی فراهم شود که همه کنار هم باشیم.

وی افزود: برخی برای فرار از نقاط ضعف خود پشت طایفه و قوم خود پنهان می‌شوند. قوم و طایفه فرصت است و اما وحدت و برادری بین همه طوایف باید مدنظر باشد.

منتظریان گفت: بعضی باید پاسخگو باشند که در این چند سالی که از مدیریت‌شان می‌گذرد، زمینه سرمایه‌گذاری را برای چند نفر فراهم کرده است.

وی افزود: مدیرانی باید بر کرسی‌های مدیریت بنشیند که توان گذر استان از این وضعیت را داشته باشند.

او ادامه داد ما دنبال این چیز‌ها هستیم، ما دنبال خودمحوری نیستیم، دنبال کار‌های خصوصی، انفرادی و نورچشم پروری نیستیم.

این فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به برکناری تعدادی از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در بنیاد مسکن کشور اشاره کرد و گفت: امروز تأسف می‌خوریم که بعضی از مدیران لایق و شایسته‌مان که از نیرو‌های خدوم استان هستند و در زندگی‌شان جزء عزت و خدمت چیز دیگری در کارنامه خود نداشتند، برکنار می‌شود و هیچ کسی صدایش در نمی‌آید. آقایان که مسئولیت دارند و تربیون مجلس در اختیار آن‌ها هستند، هیچ حرفی نمی‌زنند.

وی افزود: ما حتی نمی‌توانیم از سرمایه‌هایمان دفاع کنیم. به راحتی با سرمایه‌های ما اینگونه برخورد می‌شود و کسانی در مجلس حضور دارند و تریبون در اختیارشان است، حتی یک صحبت معمولی هم نمی‌کنند.

منتظریان در ادامه با تبریک هفته دانشجو به دانشجویان سراسر کشور، استان و شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: همه ما‌ها باید پاسخگوی سؤالات و مطالبه دانشجویان باشیم. انتظار می‌رود در یک محیط دانشگاهی پاسخگو سؤالات و مطالبات دانشجویان باشیم.

وی در ادامه گفت: بنده در همین جا در کمال احترام از آقای دکتر روشنفکر نماینده محترم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه‌ایشان هم جزء کاندیدا‌ها هستند، دعوت می‌کنم که هر روزی که صلاح می‌دانند و در هر دانشگاهی که خودشان انتخاب می‌کنند و هر روز که در استان تشریف داشتند و در هر ساعتی از شبانه‌روز که خودشان تشخیص می‌دهند، در محضر دانشجویان هم پاسخگوی مطالبات و سئوالات به‌حق آن‌ها باشیم و هم مناظره کنیم.

 

خبرنگار؛مهرشاد سلطانی 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
سوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
4
3
لبیک یا حسین . پیروزی حاج نادر منتظریان ۱۲ اسفند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
1
0
احسن
حاج نادر انقلابی
الهی
|
Poland
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
0
0
چقد راحت دروغ میگید خدا راضی نیست
الهی
|
Poland
|
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
0
0
چقد راحت دروغ میگید خدا راضی نیست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: