« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱
مدیرکل ارشاد اسلامی استان خبر داد:
مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات این استان با همکاری دستگاه قضایی، كار خود را رسما آغاز كردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر امین درخشان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش رسانه‌ها با تاکید بر اینکه رسانه ها مشاوران امین مردم و مسوولان در روند برگزاری انتخابات هستند، یادآورشد: فعالیت و اطلاع رسانی درست رسانه ها می‌تواند اطمینان خاطر به شرکت کنندگان و مردم دهد که بتوانند با اعتماد در انتخابات شرکت کنند.

هيات منصفه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد کار خود را آغاز کرد

مدیر کل ارشاد اسلامی استان راهکار اقبال بیشتر مردم از انتخابات و افزایش مشارکت را در فراگیرتر شدن فعالیت‌های رسانه‌ای دانست و گفت: وظیفه رسانه ایجاد رای برای یک کاندیدای خاص نیست بلکه حمایت از اصل نظام را باید جا بیندازیم، بنابراین لازم است که رسانه‌ها با توجه به تفاوت سلیقه‌های مردم از کاندیداهای مختلف حمایت کنند و با برون‌داد این حمایت و ارائه اطلاعات صحیح و مستدل آنان را به سمت مشارکت ترغیب و علل و فواید حضورشان در پای صندوق‌های رای توجیه نمایند.

وی با بیان اینکه نوع پردازش رسانه ها به انتخابات یک آزمون است اظهار داشت:باید تابع قانون باشیم و با نگاه و نگرش و قلم خود برای اصلاح امور گام برداریم و همچنین در تایید و رد صلاحیت‌ها باید با حساسیت خاصی و حفظ احترام افراد به موضوع نگاه کنیم.

دکتر درخشان در ادامه گفت: اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات این استان با همکاری دستگاه قضایی، كار خود را رسما آغاز كردند.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان افزود : اعضای هیات منصفه مطبوعات در محاكم قضایی پس از استماع شكایات شاكی و دفاعیات متهم درخصوص بزهكار بودن و نبودن و همچنین استحقاق تخفیف مجازات اظهارنظر می كنند.

وی گفت: دادگاه پس از اعلام نظر هیات منصفه طبق قانون مبادرت به صدور رای خواهد كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: