« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
در اولین شب دهه فاطمیه صورت گرفت:
همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س)با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا آیین شبی با شهدا در شهرلنده برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،شب گذشته مراسم شبی باسه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرلنده برگزارشد.

برگزاری آیین شبی با شهدا در لنده

در ابتدای این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده تصریح کرد: شهدا پرچمداران عزت و شرف این نظام اسلامی به شمار می‌روند و یاد و خاطره آنها بایستی همیشه در فضای کشور زنده نگه داشته شود و رشادت و پایداری آنان در میان نسل جوان ترویج یابد.

روح اله ویسی گفت: مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان لنده با وجود بارندگی با استقبال با شکوه مردمی مواجه شد که نشان از فرهنگ و تفکر شهادت هستند.

وی افزود: ما امروز در شهرستان لنده میزبان ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستیم که ۳ تن از شهدا قبلاً در شهرستان لنده با حضور گسترده مردم تشییع شدند و ۳ تن دیگر نیز امروز میهمان شهرستان لنده هستند.

وی افزود: یکی دیگر از شهدای که بعد از گذشت ۳۴ سال از دوران دفاع مقدس هنوز مادرش چشم‌انتظار دیدنش است، روحانی شهید و جاویدالاثر سید رمضان سیروس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده گفت: باید بدانیم که امنیت و آرامش و آسایش امروز ما مدیون و مرهون همین شهدا است.

در ادامه نیز مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: امروز ما میزبان شهیدانی هستیم که بعد از سال‌ها گمنامی در دل خاک به آغوش میهن و ملت ایران برگشتند تا این‌گونه ملت از تلاش و رشادت‌هایشان قدردانی کنند.

حجت‌الاسلام عابدی خواه گفت: امروز شهیدان گمنام با حضورشان فضای جامعه را چنان معطر کردند که همه ما به این فضا نیاز داشتیم.

در ادامه نیز مداحان و ذاکرین اهل‌بیت (ع) به مداحی و عزاداری در مدح حضرت فاطمه زهرا (س) و شهدای گمنام پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: