« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان خبر داد:
از خودگذشتگی و ایثار تکنسین های پایگاه اورژانس ۱۱۵ ؛ منجر به نجات مرد ۶۵ ساله بهمئی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوفاز بهمئی ؛محمد امین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان گفت : شب چهارشنبه ۲۲ آذر ماه براثر سقوط مردی ۶۵ساله که از ناحیه سروصورت دچار آسیب شده بود با اطلاع افراد محلی به مرکز پیام ۱۱۵، بلافاصله پایگاه اورژانس ۱۱۵ ماغر فعال و به سمت مصدوم اعزام گردید.

اورژانس 115 فرشته نجات یک مصدوم در ارتفاعات ماغر بهمئی/تصاویر

وی گفت: باتوجه به شناخت مسئول شهرستان از منطقه کوهستانی، نزدیکترین و ایمن ترین مسیر از سمت پدافند نیروی هوایی بود که در اولین فرصت با فرماندهی پایگاه پدافند هوایی، هماهنگی ها جهت ورود به منطقه نظامی انجام و سریعا پرسنل اورژانس ۱۱۵ و افراد محلی به طرف مصدوم و همراهان شتافتند.

نیکویی نژاد با اشاره به اینکه انتقال مصدوم به علت تاریکی شب و بارندگی شدید به سختی انجام گرفت، اضافه کرد: با انجام اقدامات درمانی اولیه، مصدوم از آسیب های ثانویه نجات و با حفظ نکات ایمنی جهت دریافت خدمات تخصصی پزشکی به بیمارستان شهید سلیمانی بهمئی تحویل داده شد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان در پایان این ماموریت از فرماندهی پدافند هوایی، دیسپچ(مرکز پیام) اورژانس ۱۱۵، کارشناسان اورژانس ۱۱۵؛ آقایان علی الماسی و محسن بهزادی و بستگان مصدوم جهت همکاری در انتقال به موقع فرد آسیب دیده قدردانی کرد.

خبرنگار :سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
0
0
جا دارداز پرسنل خدوم شهرستان بهمئی که درچنین شرایط جوی ونامساعد بودن هوا توانستند فردمصدوم رانجات دهند تشکر وقدردانی کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: