« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
پیام تسلیت نادر منتظریان در پی شهادت جمعی از نیروهای جان برکف فراجا در راسک

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نادر منتظریان در پی شهادت جمعی از نیروهای جان برکف فراجا در راسک پیام تسلیتی صادر نمود.

پیام تسلیت نادر منتظریان در پی شهادت جمعی از نیروهای جان برکف فراجا در راسک

متن پیام به این شرح است:

«بسم ربّ الشهداء و الصدیقین»

«مِنَ المُومِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ماعاهَدُوااللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مابَدَّلُوا تَبدیلاً»

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی های عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور سر از پا نمی شناسند تا مردم شریف ایران اسلامی از نعمت بزرگ امنیت برخوردار شوند.

این آخرین باری نیست که دل های نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمان های بلند انقلاب، آماج گلوله‌های خشم اشرار و تروریست ها قرار می‌گیرد و دست شوم آن‌ها نهال ثمر بخش انسان های والایی را قطع می‌کند که همواره از نثار جان عزیزشان هیچ هراسی به دل ندارند.

بی تردید زحمات و ایثارگری های مجموعه خدوم فراجا بر هیچ کس پوشیده نیست و وقوع چنین حوادث ناگواری برای این سبزپوشان خدوم، داغی بزرگ بر دل ما خواهد گذاشت.

اینجانب شهادت جمعی از فرزندان شجاع و فداکارمان در شهرستان راسک را به محضر مبارک امام عصر(عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، خانواده های معظم شهدا و بازماندگان مکرم، کارکنان فداکار فراجا و مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحین این حادثه تاسف بار از خداوند بزرگ شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.

نادر منتظریان

۲۴/آذر/۱۴۰۲

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
0
روحشان در جنت الماوی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: