« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
سیاسی؛
نشست هم اندیشی زنان اندیشمند با موضوع بررسی مسایل اساسی شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نادر منتظریان گفت:زن نقش اصلی را در خانواده ایفا می‌کند و با ایفای نقش مادری و همسری می‌توانند تأثیر به سزایی در جامعه و خانواده داشته باشد، بنابراین باید زمینه‌ای ایجاد کرد که نهاد خانواده و رکن اساسی آن یعنی زن جایگاه واقعی خود را در جامعه حفظ کند و در جهت مثبت حرکت کند.

نادر منتظریان با اشاره به اینکه در حوزه زنان نیازمند به گفتمان هستیم گفت: امروز منشا بسیاری از کنش‌های جامعه به واسطه حضور و فعالیت بانوان صورت می‌پذیرد؛ بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و گفتمان‌ها موجب پیشرفت و ارتقا سطح خدمات می‌شود.

منتظریان افزود: مباحث و دغدغه‌های حوزه بانوان بایستی احصا و اولویت بندی شود و با تشکیل چند کارگروه پیرامون مسائل اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گیرد؛ این آمادگی وجود دارد.

وی گفت : تشکیل کارگروه‌های توانمند سازی بانوان از جمله مواردی است که بایستی مد نظر قرار گیرد.

۵۰ درصد جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، این در عین حالی است که میزان اثرگذاری آن‌ها در جامعه کمتر از حد انتظار است.

در ادامه این نشست نیز بانوان حاضر در جلسه در خصوص مسائل و مشکلات بانوان و راهکارهای تقویت نقش بانوان در حوزه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و فرهنگی در شهرستان مطالبی را بیان نمودند .

هدف از برگزاری این نشست، شناسایی ظرفیت‌ها و قرار گرفتن بانوان موثر و موفق در کنار یکدیگر است؛ خوشبختانه بانوان توانمند بسیاری در سطح شهر داریم که حضور و هم‌افزایی آن‌ها موجب ارتقا کیفیت خدمات و زندگی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: