« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
قابل توجه شورای محترم نگهبان ؛
تصویر تازه منتشر شده از اولین نمایندگانی که پیگیر مسئله شفاف سازی فیدیلیتی‌گیت از هیأت نظارت شده‌بودند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛همزمان با جدی شدن استیضاح فاطمی امین، احمدعلیرضا بیگی نماینده تبریز در مجلس از اهدای خودروی شاسی بلند به برخی نمایندگان مجلس خبر داد. تعدادی خودروی شاسی بلند به نمایندگان یا خانواده و وابستگان آن‌ها اهدا شده بود که شائبه‌هایی را درباره ترکیب رای اعتماد وزیر صمت ایجاد می‌کرد. البته که فاطمی امین نهایتا از مجلس رای اعتماد نگرفت و برکنار شد؛ اما از همان زمان تا کنون واکنش‌های مختلفی درباره این خبر در رسانه‌ها منتشر شده است. برخی از دریافت خودرو خبر دادند و برخی آن را انکار کردند. دستورهایی برای رسیدگی و شفاف‌سازی صادر و نماینده افشا کننده با یک پرونده قضایی مواجه شد.

پس از ادعای این نماینده مجلس مبنی بر دریافت شاسی بلند از سوی نمایندگان مجلس، علیرضا نظری اولین نماینده ای بود که پیگیر شفافیت این موضوع جنجالی شد در اولین فرصت اقدام به پی‌گیری این مسئله از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شد و طی نامه ای خواستار شفافیت موضوع به شرح فایل pdf فوق شد!

لیست اولین نمایندگانی که ضمن اعلام عدم دریافت خودرو، خواستار رسیدگی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع شدند به شرح ذیل است:

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: