« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
شهردار یاسوج خبر داد:
شهردار یاسوج گفت: پروژه های روشنایی و نور در شب شهر یاسوج در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،کیوان آشنا بیان کرد: در راستای ایجاد پروژه های روشنایی و نورپردازی در شهر یاسوج جلساتی با برخی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های نورهای دفنی در ایران برگزار شد.

شب های یاسوج روشن می شود/ اجرای پروژه های نورپردازی

وی افزود: قرار است با تکمیل مطالعات پروژه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در شهر یاسوج اجرا گردد.

شهردار یاسوج ابراز داشت: در فاز اول پروژه بلوار امام خمینی و میدان معلم اجرا و در فازهای بعدی میادین و ورودی های اصلی شهر و در فاز آخر پارک های شهری و محله ای و آبشار یاسوج مورد اجرا و بهره برداری قرار می گیرد.

کیوان آشنا با اشاره به مزایای این پروژه گفت: بهبود مناظر طبیعی در شب، تعریف مسیر خیابان ها و بلوارها، تقویت زیست شبانه، هویت بخشی منابع طبیعی شهری به صورت هدفمند، توجه به تغییر فصول سال و با شاخص کردن بافت طبیعی گیاهان و توجه به نورپردازی متناسب با اعياد مذهبی و مناسبت های مختلف فرهنگی، تاریخی کشورمان از مهمترین مزایای این پروژه است.

آشنا تصریح کرد: بهسازی پیاده رو و روفوژ وسط بلوار امام خمینی (ره) و همچنین اجرای مبلمان شهری و زیباسازی این بلوار از دیگر اقدامات شهرداری در حوزه زیباسازی خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: