« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
رئیس پلیس آگاهی استان کهگيلويه و بويراحمد خبر داد:
رئیس پلیس آگاهی استان کهگيلويه و بويراحمد از کشف یک فقره قتل و دستگيری یک نفر قاتل به همراه همدستانش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سرهنگ شاپور بهنام پور در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان کهگیلویه و متواری شدن قاتل، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه فرد قاتل را به همراه 4 نفر از همدستانش در شهرستان های دیلم، گچساران و شیراز را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بهنام پور تصرح کرد: متهمان در بازجوئی های اولیه به بزه انتسابی خودشان اعتراف و علت و انگیزه خود از قتل را اختلافات شخصی اعلام نمودند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: پليس را در تامين آرامش و حفظ امنيت پايدار جامعه ياری كنند و هشدارها و آموزش های پليس را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: