« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در محور پاتاوه به دهدشت نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن سازی نشود از تردد اتوبوس از این جاده ارتباطی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمد روستا روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در همایش گرامیداشت روز حمل و نقل ۲۶ آذرماه تا اول دی ماه با تبریک این هفته به همه فعالان در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار راهداران سخت و طاقت فرسا است که می طلبد در کنار کار سختی که انجام می دهند این قشر زحمتکش به لحاظ حقوق و مزایا و همچنین بیمه مورد توجه قرار گیرند.

تا زمان ایمن سازی کامل محور«پاتاوه به دهدشت» از تردد اتوبوس ها جلوگیری می شود

وی اظهارکرد: در حال فراهم کردن‌مقدمات تفاهم نامه ای با سازمان راهداری کشور جهت نوسازی ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مبلغ حدود یک هزار میلیارد تومان برای نوسازی لجستیگ به استان اختصاص هستیم.

روستا همچنین بیان کردند: به محض اینکه اولین پیش پرداخت را بگیریم وارد فاز خرید تجهیزات خواهیم شد.

علی محمد روستا با اشاره به مشخص شدن وضعیت نقاط حادثه خیز در کشور گفت: برای ۸۷۷ نقطه حادثه خیز در کشور مصوب ساماندهی و رفع خطر داریم که ۱۳ مورد سهم استان است که پنج نقطه برای سال جاری در نظر گرفته شد که دو نقطه حادثه خیز با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان رفع و سه نقطه حادثه خیز دیگر دارای پیشرفت ۱۰ تا ۶۹ درصد است و نیازمند اعتبار ۱۳۰ میلیارد تومان برای رفع آنها هستیم.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در تخصیص اعتبارات به خوبی دیده می شود، گفت: تلاش ما ارتقای کمی و کیفی این حوزه است.

روستا با بیان اینکه برای ایمن سازی جاده ها هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم، گفت: با توجه به تاثیر گذاری آموزش، جایگاه آموزش جامعه در این‌موضوع بیشتر و بهتر دیده شودو طی برنامه مدونی آموزش رانندگان برای کاهش تلفات و حوادث جاده ای در دستور کار قرار گیرد و سهم تقصیر خودرو نیز در تصادفات دیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به وضعیت پروژه پاتاوه به دهدشت گفت: یکی از اساس ترین پروژه های حوزه عمرانی استان که در دولت سیزدهم تعیین‌تکلیف گردید محور ملی پاتاوه به دهدشت است که اعلام کردیم تا زمانی که علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه کافی در این محور نصب نشده و جاده به طور کامل ایمن سازی نشود و نظرات فنی پلیس راه تامین نشود از تردد اتوبوس از این محور جلوگیری شود.

وی بر تسریع در آسفالت راه های روستایی مناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت: آسفالت راه های روستایی در اولویت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار داشته باشد.

علی محمد روستا با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ایمنی راه ها بیان کرد: جلسات کمیسیون ایمنی راه ها تحلیلی شود تا مشکلات راه های استان به صورت اساسی حل و فصل شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: