« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
با حضور مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛
مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان خوب در بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان خوب در بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ؛ بمناسبت سالروزشهادت حضرت زهرا(س) برنامه معنوی سخنرانی ومرثیه سرایی درمنزل شهیدان خوب به همت دفترنمایندگی ولی فقیه جهادشهرستان بهمئی برگرارگردید.

حجت الاسلام خسرو نژاد مسول دفتر نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی لنده در این مراسم طی سخنانی به بیان جایگاه شهادت ومقام شهید دردین اسلام پرداختند.

حجت الاسلام خسرو نژاد اظهار داشت:ﺑﺎﯾﺪ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎن و ﻣﻮﻣﻨﺎن از اﻣﺘﯿﺎزات ﺑی ﻧﻈﯿﺮ ﺷﻬﺎدت ﻃﻠﺒی آگـﺎﻫی ﯾﺎﺑﻨـﺪ وﺑـﺎ ﺷـﻬﺎدت ﻃﻠﺒـی در راه ﺳﻌﺎدت و کمال گام ﺑﺮدارﻧﺪ.

وی افزود:شهید همواره زنده است و حیات و ممات او همواره صفتی است برای حیات طیبه و به مصداق آیه شریفه قرآن که می فرماید: و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون(۱۶۹ آ ل عمران)و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند. شهید همواره زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: