« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۸
در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه مطرح شد
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: مشکلات زیرساختی شهرستان کهگیلویه بسیار زیاد است و برای حل مشکلات شهرستان نیازمند توجه و حمایت ویژه دولت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سید حمزه محقق زاده شامگاه دوشنبه در شورای اداری شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: اوج محرومیت در دیشموک لمس می‌شود و نیازمند خدمت‌رسانی به منطقه هستیم.

فرماندار کهگیلویه : حل مشکلات شهرستان کهگیلویه نیازمند توجه ویژه دولت است

فرماندار کهگیلویه، افزود: در صورت عدم پیگیری و انتقال مشکلات دیشموک به مسؤولین بالادستی، مدیون هستیم.

وی با بیان اینکه ورودی‌های دهدشت و وضعیت نامناسب نظافت شهری نشان دهنده اوج بی‌برنامگی و تکرار مکررات مدیریت شهری است، تصریح کرد: باوجود قدمت تاریخی شهر دهدشت، اما ورودی‌های آن اسفبار بوده و نیاز است مسئوولین به این موضوع ورود کنند.

محقق‌زاده با بیان اینکه فشار آب شهر دهدشت ۵۰ درصد از نرم واقعی آن است، تاکید کرد: متأسفانه شبکه‌های آبرسانی دو شهر دهدشت و سوق دارای قدمتی بیش از ۴ دهه است که همواره باعث بروز شکستگی و هدر رفت آب می‌شود و این نیازمند توجه ویژه مدیران در سطح ملی است.

وی عنوان کرد: سمغان در آخرین بازنگری به شهر دهدشت الحاق شده اما هنوز بین بنیاد مسکن و شهرداری اختلافاتی است و به همین دلیل خدمات رسانی به سمغان انجام نمی‌گیرد و وضعیت کوچه‌های سمغان بسیار بغرنج است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه شهرداری‌های دیشموک، سوق و دهدشت مطالباتی دارند، افزود: مهمترین مشکل دهدشت و سوق بازنگری شهری است.

وی با تقدیر ویژه از پیمانکار دو پروژه سد سرپری و کوهبرد برای کار شبانه روزی جهت اتمام پروژه، گفت: زمین‌های پایین دست سد کوهبرد برای آبیاری بدلیل عدم تخصیص بودجه نیازمند نگاه ویژه استانی و ملی است.

محقق‌زاده بیان کرد: قبل از اینکه نیروهای پتروشیمی دهدشت تعدیل شوند، باید برای صنایع پایین دستی پتروشیمی فکری شود.

وی با بیان اینکه دارالقرآن قلعه رئیسی، مدرسه دشت آزادی و دره لبک را فاقد آب، برق و گاز است، اضافه کرد: این مکان‌ها بوسیله نوسازی و خیرین ساخته شده‌اند که نیازمند خدمات است.

محقق زاده گفت: شهرستان کهگیلویه در خصوص ماشین آلات راهداری هم نیازمند توجه ویژه است.

فرماندار کهگیلویه خدمات دولت سیزدهم در شهرستان کهگیلویه را محسوس خواند و گفت: در سالهای گذشته به‌دلیل سوء مدیریت و بی‌برنامه بودن شهرستان پیشرفت نکرده است و اکنون برای توسعه شهرستان و جلوگیری از مهاجرت مردم نیازمند خدمات رسانی هستیم.

وی با انتقاد از برخی ادارات کل در انتخاب پیمانکاران، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در حوزه پروژه‌ها انتخاب پیمانکار است که باید دقت بیشتری در این مهم داشته باشند.

محقق زاده پروژه‌های طرح ولایت، طرح بسیجیان، مسکن مهر و مسکن ملی برای تکمیل شدن را نیازمند ورود ویژه و جدی این طرح‌ها عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به پروژه‌های در دست اجرای بنیاد مسکن افزود: طرح ۸۵۰ واحدی پشت دانشگاه آزاد دهدشت در حوزه راه و شهرسازی کلنگ زنی می‌شود که این پروژه نیازمند حمایت دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز است.

وی تکمیل خط دو مداره قلعه رئیسی-دیشموک را یکی دیگر از مشکلات شهرستان بیان کرد و گفت: این طرح همچنان معطل اعتبار است.

فرماندار کهگیلویه همچنین روستاهای کلات، دره خواجه و آب له را نیازمند گازرسانی عنوان کرد و گفت: گاز از کنار این روستاها عبور می‌کند، متأسفانه بخاطر اختلافات ادارات کل در حوزه‌های زیرساختی اما این چند روستا فاقد گاز هستند.

محقق زاده خاطرنشان کرد: باید با حضور معاون عمرانی استاندار و ادارات کل جلسات مرتبط بیشتری تشکیل دهیم و مردم اثرات این تصمیمات را در کف زمین لمس کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: