« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶
طولانی شدن سرپرستی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مختص به نیازی تنها نیست و معاون درمان ، معاون بهداشتی و… در این مجموعه بیش از ۲۰ ماه از سرپرستی‌شان می‌گذرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،گویند چوبانی قصد زیارت کرد و تصمیم گرفت گله گوسفندان را به فرزند خود بسپارد فرزند تنبل غُرلند کنان گفت آخه این همه گوسفند رو من تنها تنها بپام !

چوبان رو به فرزندش گفت: گوسفندان رو که به صحرا بردی یادت باشد که علاوه بر مراقبت از انها ، اونا رو به علی علیه‌السلام بسپاری

بچه چوپان یه هفته اول رو از فرمول پدر پیروی کرد و هر شب گله رو صحیح و سالم برگردوند.

یه روز که زیر درخت داشت چرت میزد فکری شد ( فکر همیشه از بیکاری و چرت زدن میاد ) که پیامبر که از حضرت علی بالاتر بوده … اصلاً خدا که از همه بالاتره چرا گوسفندا رو به خود خدا نسپارم … بعدش هم در حالی که از این پهلو به اون پهلو جا بجا میشد از این کشف بزرگ ذوق مرگ شد و زد زیر آواز

در یکی از همین روزا پسر مثل هر روز زیر درخت دراز شد و خوابش برد و در همین حین گرگ به گله زده و تموم گوسفندا رو دریده چوپان جوون ما تا اومد بخودش بجنبه فقط تونست جون خودش برداره و از درخت بالا بره …

وقتی بابا چوپان از زیارت برگشت سراغ گله رو از پسر ناخلف گرفت و پسر مِن منی کرد و سیر تا پیاز ماجرا رو تعریف کرد . داستانش به انتها که رسید چوپان با چوبدستی محکم بر سرش کوبید که احمق جون من هم عقلم می‌رسید خدا از علی بالاتره ! اگه گله رو می‌سپردم دست علی فکر اینجا رو میکردم که اگه گرگ زد به گله شکایت علی رو می شد برد پیش خدا !!! حالا شکایت خدا رو پیش کی ببریم.

حال داستان برخی ادارات در استان کهگیلویه و بویراحمد نظیر داستان چوپان و گله داستان ماست.

سازمان بازرسی استان طی نامه‌ای به دانشگاه علوم پزشکی خواستار عزل مدیر شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد شده‌است و دلیل این امر را طولانی شدن سرپرستی بهنام نیازی عنوان شده‌است.

بهنام نیازی سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد قریب به ۱۶ ماه سرپرست این شبکه بهداشت است و طولانی شدن سرپرستی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مختص به نیازی تنها نیست و معاون درمان ، معاون بهداشتی و… در این مجموعه بیش از ۲۰ ماه از سرپرستی‌شان می‌گذرد.

بنا به شنیده‌ها تعدادی از کسانی که با حکم سرپرستی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مشغول به کار هستند هم‌سو با یکی از نامزد انتخابات بویراحمد می باشند و فشارها برای عزل بهنام نیازی از طریق همین نامزد انتخاباتی به دلیل همسو نبودن با این شخص وارد شده و این موضوع باعث ایجاد برخی شائبه مبنی بر نفوذ این فرد در سازمان بازرسی استان دارد.

لازم به ذکر است که مسئول حراست دانشگاه علوم پزشکی قریب به ۱۵ ماه با ابلاغ سرپرستی مشغول کار است و رییس بیمارستان شهید جلیل بدون داشتن هیچ‌گونه سابقه مدیریتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با دو ماه سابقه کار بعنوان سرپرست، مدیر شبکه بهمئی در موقعی که در حال گذراندن طرح اجباری خود بوده به عنوان سرپرست منصوب شده‌اند و موارد متعدد دیگری که گنجاندن آنها در این مقاله میسور نیست.

طبق اطلاعات موثق تاکنون چندین بار برای چند نیرو از پرسنل شرکتی مشغول به کار در شبکه بهداشت بویراحمد نامه نگاری فراوانی مبنی بر اینکه باید در رسته خدمتی خودشان باشند نیز به این مرکز از طرف سازمان بازرسی ارسال شده‌است، این فشارها در حالی است که بالای ۱۰۰ نفر از پرسنل شرکتی وجود که در واحد‌های اداری مشغول به کار می باشند و تاکنون حتی یکبار برای آنان نامه‌نگاری نشده و جالب‌تر اینکه یکی از پرسنل شرکتی خدماتی به سفارش یکی از نامزادی بانفوذ انتخابات بویراحمد نامبرده در واحد امور مالی دانشگاه مشغول به‌کار است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: