« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
سیاسی؛
عدل هاشمی پور نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، طی چند روز منتهی به اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی، گمانه‌زنی‌ها بسیار داغ بوده است.

اعلام نتایج از منابع مطلع، حکایت از رد صلاحیت برخی کاندیدا‌های مطرح در کهگیلویه و بویراحمد دارد.

بنابر اخبار رسیده در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون، محمد بهرامی تایید صلاحیت نشده و در حوزه انتخابیه کهگیلویه نیز تاکنون عدل هاشمی پور رد صلاحیت شده است.

لازم به توضیح است در حوزه گچساران هم یکی از اصولگرایان مطرح عدم احراز خورده است. ضمن اینکه در این حوزه یکی دیگر از کاندیدا‌ها عدم تایید صلاحیت شده است.

بیانیه عدل هاشمی پور و توصیه به هواداران

در همین راستا سردارعدل هاشمی پور نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بیانیه ای صادر کرده است.

در متن این بیانیه آمده است:

مردم شریف و ولایت مدار شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
سلام علیکم

آنچه که امروز قلب دنیای اسلام و دل آزادیخواهان جهان را جریحه دار نموده، حرکت غیر انسانی و ضد بشری داعش و رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل است.

ضمن عرض تسلیت مجدد بمناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان، از همگان تقاضا مندم حرمت ایام سالگرد شهادت زنده یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدر حادثه تروریستی اخیر را کاملاً مراعات نموده و از هرگونه رفتار هیجانی و احساسی در خصوص تأیید صلاحیت و یا عدم تأیید کاندیدا‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی جداً پرهیز نمایند.

همه مردم عزیز کشورم از تمامی اقشار، صنوف و سلایق بویژه شما عزیزان خاصه جوانان و اصحاب رسانه و قلم را به حضور پرشور و شعور انتخاباتی و حضور گرم و فعال در پای صندوق‌های رأی (مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی) دعوت می‌نمایم. چرا که یکی از راه‌های مقابله با دشمن و مأیوس کردن او همین امر است.

همه ما به جایگاه رفیع هیئت‌های اجرایی، دفاتر نظارت و بازرسی، خاصه شورای محترم نگهبان مستحضر و پایبندی به تصمیمات و مصوبات آن را مطابق قانون اساسی بر خود فرض می‌دانیم.

اینجانب نیز در کمال خضوع و افتخار، با طیب خاطر و کمال آرامش خود را به این مهم مقید، متعهد و پایبند می‌دانم و هرگز از این مسیر عدول نخواهم کرد.

اکنون که بنا به تشخیص هیئت مرکزی نظارت، صلاحیتم مورد تأیید قرار نگرفته، ضمن تشکر از زحمات این عزیزان به قانون تمکین نموده و مطابق قانون و در فرصت تعیین شده مراتب اعتراض و پیگیری خود را از طریق مراجع مربوطه تا حصول نتیجه نهایی انجام خواهم داد.

صمیمانه، خاضعانه و مصرّانه از مردم عزیز دیارم خاصه حامیان و هواداران پرشمار تقاضامندم؛ اخلاق اسلامی و اخلاق سیاسی را رعایت نموده و از انجام هرگونه حرکت احساسی و خارج از شأن، شرع و قانون اکیداً خودداری نمایند و هرکس غیر از این انجام دهد، بی شک، در جهت خواست دشمن در کمین نشسته، قدم برداشته و همگام و همراه او است.

بر خود لازم می‌دانم از همه بزرگوارانی که در این مدت نسبت به بنده اظهار لطف و محبت داشته و مرا شرمنده حضور و حمایت خویش قرار داده و متحمل زحمت شدند صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و عاقبت بخیری همگان را از خدای بزرگ خواهانم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

عدل هاشمی پور
پانزدهم دیماه هزار و چهارصد و دو

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
معصومه پور ابراهیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
0
0
جدم پشت و پناهت باشه حاجی جان، شما انسان زحمتکشی هستید و برای مردم مظلوم و فقیر این حوزه انتخابیه کارهای زیادی،کردن و عروس و داماد های زیادی رو خوشحال کردین، به امید خدا و به پشتوانه دعاهای پر از خیر و برکت مردم حتما با سربلندی دوباره وارد صحنه میشوید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: