« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۵۴
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
سیاسی؛
سید اسفندیار صلاحت پور کاندیدای دور دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده پس از اعلان نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت مرکزی، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سید اسفندیار صلاحت پور کاندیدای دور دوازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده پس از اعلان نتایج بررسی صلاحیت‌ها از سوی هیئت نظارت مرکزی، بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه انتخاباتی سید اسفندیار صلاحت پور داوطلب انتخابات کهگیلویه

در متن این بیانیه آمده است:

به نام خدا

... افراد یا صلاحیت دارند یا نه. عدم احراز صلاحیت معنا ندارد. این را به عهده مردم بگذارید.
رهبر انقلاب در ملاقات با شورای نگهبان دوم دیماه هزار و چهارصد و دو

قانون انتخابات بعد از قانون اساسی ، مهم ترین سند موید دموکراسی هر نظام سیاسی است، چرا که جمهوریت نظام در حکومتِ مردم بر مردم، از مسیر انتخابات متبلور می شود. بدیهی است هر فردی که شرایط ایجابی مثل مدرک تحصیلی و سن قانونی و .... را داشته باشد و از شرایط سلبی مثل سوءپیشینه و تخلفات اقتصادی و ... مبرا باشد، می‌تواند خود را در معرض رای مردم قرار دهد.

بنده فرزند شهید سید حسین و نوه مرحوم میرعلی محمد هستم.

اینجانب سید اسفندیار صلاحت پور - داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی - با رای عدم احراز صلاحیت مواجه شده ام ، لذا ضمن دعوت دوستانم به آرامش و متانت، نکاتی را محضر مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه عرض می‌کنم:

۱) از جهت آشنایی بیشتر مردم نجیب کهگیلویه بزرگ، بنده فرزند شهید سید حسین و نوه مرحوم میرعلی محمد هستم. همان ملای مکتب خانه های کهگیلویه بزرگ که بزرگانی مانند مرحوم آمیر احمد تقوی ، مرحوم آسید غزوان پرهیز ، مرحوم حاج علی همت احسانی (حکیم نامدار جنوب) و ... بسیاری بزرگان دیگر در محضرش خواندن و نوشتن و قرآن آموختند.

۲) از ابتدای شروع فرآیند انتخابات این دوره ، با مشاهده نا امیدی مردم و احساس وظیفه وارد گود انتخابات شده ، به دور از حاشیه ، بدون ایجاد مزاحمت و لشکرکشی فاتحه خوانی و ... با رویکرد علمی از طریق نوشتن ، مصاحبه ، ویدئوهای روشنگری و ... پیش تبلیغات خود را دنبال کرده و در تمام موارد ، حوزه خصوصی رقبا را به مثابه حق الناس رعایت کرده ام.

۳) و بالاخره اینکه تنها انگیزه ام برای حضور در این رقابت دشوار ، دعوت مردم به حضور حداکثری و در صورت تاییدِ مردم ، ارائه الگوی جدیدی از نمایندگی مردم بر پایه عصاره فضیلت ملتِ کهگیلویه بزرگ با تکیه بر دانش ، بینش و استانداردهای جهانی پارلمان بود و لاغیر.

اکنون که صلاحیت اینجانب برای حضور در این رقابت احراز نشده است ، تعبیر شخصی ام آن است که هیئت محترم نظارت در استعلام از مراجع ذیصلاح ، هیچ ادله ای برای رد صلاحیتم نیافته اند الهی شکر.

لذا با سربلندی در پیشگاه پرودگار، در برابر بزرگواری مردم فهیم منطقه سر تعظیم فرود آورده برای همگان آرزوی تندرستی و عاقبت به خیری دارم. امیدوارم شورای محترم نگهبان با تجدیدنظر در آرای هیئت نظارت ، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخاباتِ اسفندِ سردِ پیشِ رو را فراهم کند.

اگر دل دلیل است، آورده ایم
اگر داغ شرط است، ما برده ایم

اگر دشنه ی دشمنان، گردنیم!
اگر خنجر دوستان، گرده ایم!

گواهی بخواهید، اینک گواه:
همین زخم هایی که نشمرده ایم!

دلی سربلند و سری سر به زیر
از این دست عمری به سر برده ایم

والعاقبه للمتقین
سید اسفندیار صلاحت پور
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱۳
شکرالله یاری سوق
|
Norway
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
5
به اعتقاد حقير عدم احراز صلاحت سخني و رايي كاملا غير منطقي و خارج از دایره ی رعایت حق الناس است
چرا که منابع تعیین صلاحیت همه ابزار و میادین مانور برای کشف حقیقت در مورد هرفرد را چه از لحاظ ایجابی و چه از لحاظ سلبی در اختیار دارد
ابوذر محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
6
آرزوی موفقیت های بیشتر و بیشتر برای شما و کهگیلویه بزرگ دارم
همچنان برای ما عزیزی و دارای صلاحیت برای نمایندگی مجلس.
و صندلی بهارستان لایق افراد با لیاقت مثل شماست.
الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم.
از طرف دوستداران شما
احمد نعمتی سوق
|
Germany
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
4
.... آمدی با توجه به احساس مسولیت و به پاسداشت خون پدر . ..
برای ما خود عین صلاحیت هستی و معیار ی برای تعیین حد و حدود .
هنوز هیچ چیز تمام نشده ما هستیم تا روز آخر و تلاشمان را می کنیم انشالله معتمدین شورای نگهبان با تجدید نظر خواهی ما موافقت نماید
احمد نعمتی سوق
|
Germany
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
0
3
.... آمدی با توجه به احساس مسولیت و به پاسداشت خون پدر . ..
برای ما خود عین صلاحیت هستی و معیار ی برای تعیین حد و حدود .
هنوز هیچ چیز تمام نشده ما هستیم تا روز آخر و تلاشمان را می کنیم انشالله معتمدین شورای نگهبان با تجدید نظر خواهی ما موافقت نماید
رفیق ناب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
1
جناب مهندس شما برای همگان تایید شده‌ای و همانطوری که باز همگان میدانند شخص شما و جناب هاشمی پور جزو اولین نفراتی بردید که در هییت نظارت شهرستان تاییدیه گرفتید. الان هم عدم احراز هییت نظارت استانی موضوع خاصی نداره و یک رویه مرسوم است، انشالله به لطف ذات پاک و صداقت گفتارتان و به لطف سابقه ارزشمند و کارنامه درخشان تان حتما تایید می‌شوید، بدانند و بدانید تا آخرین روز بر سر عهدی که با شما بستیم، هستیم.
نرگس بانو رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
2
آقای صلاحت پور راستش قبلا شناختی از شما نداشتم اما به لطف رسانه قوی و تحریریه کاربلد آوای رودکوف با شما و رزومه شما بخوبی مطلع شدم و نسبتا شناخت خوبی از شما پیدا کردم.
بعنوان یک هم ولایتی و هم منطقه ای از شما میخوام تا آخرش در میدان رقابت بمانید و صدای رسای ماها دختران و زنان این دیار مظلوم باشید. دیاری که زنان و دخترانش هیچ فریادرسی ندارند و جامعه مردسالاری همه چیز را از ما گرفته است.
در صحنه باشید تا این سیاسیون پیر و فرسوده برای همیشه از این منطقه نیست و نابود شوند انشالا...
ریحانه پارسیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
1
1
متاسفانه چپاولگران سیاسی و کوتوله های عقب مانده سیاست زده نمیتوانند ببینند که یک جوان متخصص میخواهد با آنها رقابت کند و از رقابت سالم میترسند.
در صحنه بمانید و اجازه ندهید نسل جوانان متخصص و دلسوز با این سیاسی بازی میدان را خالی کند. شما نماینده ما و امید ما در میدان رقابت باشید...
لطیفی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
3
خلایق هر چه لایق
نتیجه جنگ جهانی دوم را یک نفر آلمانی مشخص کرد ام در اردوگاه آلمان نبود .
کهگیلویه همیشه به جوانان نه گفت
سید کمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
1
جناب مهندس صلاحتپور
رسم دنیا همیشه این است که آنان که خون دل خورده‌اند، حقی از آب و گل نبرده‌اند.
صلاحیت شما بر آنان که دل در گرو این خاک دارند احراز شده است و چشم امید دارند که تأئیدیه شما جهت حضور در این عرصه مهم اعلام شود.
به مصداق «صلاحت را صلاحیت تمام است» منتظر حضورت بر کرسی نمایندگی این مردم دلپاک در مجلس هستیم.
آمین
علیرضا جهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
1
صلاحت پور کاندیدای جوان است اما در حد و اندازه نمایندگی نیست؛ ایشون کم تجربه است و قطع به یقین هنوز توان نماینده بودن را ندارد اما انصاف نبود ایشون رو عدم احراز صلاحیت کنند.
خلق.لنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
1
0
ایشان تا قبل ازاین دوره یکی از لیدرهای آخوند موحد بود و حالا که سیر شده وکار داداش وهم فکر وهم کیشش آخوند موحد تمام شده آمده تا یک موحد دیگه بشه ما ملت لنده یه نه بزرگ به صراحت پور میگیم.
رضا فاطمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
2
0
اولا کاش میدونستم چرا سایت خبری آوای رودکوف که یک سایت کشوری و پر مخاطب است چطور حاضر شده بیانیه بی ربط یک کاندیدای گمنام و بی نام و نشانی چون اسفندیار صلاحت پور رو منتشر کنه!!!!؟
تمام مصاحبه های صلاحت پور تا دیروز با یک سایت بی مخاطبی مثل نسیم آگاهی منتشر میشد که از هر خبرنگار و اهالی رسانه پرسیدم اصلا منکر چنین سایتی میشدن!!!

با این وجود تا دیروز خانواده صلاحت پور بواسطه سردار هاشمی به نان و نوا رسیدن حالا چی شده که رو در روی هاشمی پور اومدن؟ چوب خدا صدا نداره
صابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
2
0
آقای صلاحیت پور با این بیانیه یعنی رسما از رقابت انتخابات کنار کشیده پس چرا توی فضای مجازی عکسا و لینک بیانیه ها و مصاحبه هاشو هی پخش میکنه
کاش میدونستم چرا سایت کشوری آوای رودکوف حاضر شده بیانیه صلاحت پور رو منتشر کنه، نباید سطح کلاس خودشو تا این اندازه پایین بیاره
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: