« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
سیاسی؛
علی مژدهی پور کاندیدای انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، بیانیه ای متفاوت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف از دهدشت، علی مژدهی پور کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه، پس از اعلان نتایج بررسی صلاحیت‌ها، خطاب به مردم و هوادارانش بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه متفاوت علی مژدهی خطاب به مردم حوزه انتخابیه و هواداران

در متن بیانیه علی مژدهی آمده است:

«به نام تغییر دهنده تغییر ناپذیر»

مردم عزیز و دور اندیش شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛

این روزها جامعه ایرانی غرق در غم و اندوه از دست دادن عزیزانی است که توسط مرتجعین داعشی به شهادت رسیدند و فضای کشور را حزن آلود و دل میلیون ها ایرانی را به درد آورده است. در این شرایط خاص بنا نداشته در فضای مجازی فعالیتی داشته باشم لیکن متعاقب اعلام نظر شورای محترم نگهبان در خصوص صلاحیت کاندیداهای این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی ذکر نکاتی را ضروری میدانم:

ابتدا بر خود فرض میدانم از برادر عزیز و ارزشمندم جناب آقای مهندس عدل هاشمی پور که با موقعیت شناسی و فهم عمیق شرایط، مدبرانه با صدور بیانیه ای ضمن احترام به نظر شورای محترم نگهبان، مردم را به حفظ آرامش و تمکین به قانون دعوت نمودند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

بی شک مردم آگاه و بصیر کهگیلویه بزرگ خدمات ارزشمند و کارهای بزرگ ایشان را چه قبل از نمایندگی مجلس در قرارگاه خاتم الانبیا و چه در زمان وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی به یادگار خواهند داشت و قدردان و سپاسگزار خدماتشان خواهند بود.

واکنش مردم عزیز پس از اعلام نظر شورای محترم نگهبان و اظهار ارادت خالصانه در فضای عینی و مجازی خود موید این ادعاست. معتقدم در فرصت تعیین شده، شورای محترم نگهبان با بررسی عملکرد و خدمات ایشان زمینه حضور رقابتی شدن و مشارکت بالای مردم را فراهم خواهد کرد.

دوم؛ خود و همه کاندیداهای محترم حاضر در این دوره از انتخابات را به رعایت اخلاق و انصاف و ارائه توانمندی‌ها و ظرفیتهای بالقوه و بالفعل خود برای انتخابی درست و هوشمندانه توسط مردم دعوت میکنم و از خداوند قادر و دانا می خواهم آنچه رضای او و مصلحت مردم است رقم خورد.

سوم؛ شرایط خاص اقتصادی امروز و وضعیت موجود شهرستانهای چهارگانه مشکلات عدیده ای را بر مردم این خطه تحمیل نموده و این موضوع مسئولیت ما را دوچندان خواهد کرد. وای بر ما اگر لحظه ای و دمی از شرایط ایجاد شده و فقر و محرومیت این مردم سوء استفاده کنیم.

چهارم؛ دامن زدن به بحث های قومی و قبیله ای و تقسیم بندی های جغرافیایی بخاطر اهداف و مطامع شخصی و گروهی جز استمرار فقر و محرومیت، عقب ماندگی مزمن و خسارات جبران ناپذیر خروجی دیگری نخواهد داشت؛ عاجزانه و ملتمسانه از همه کاندیداها و هواداران فهیم آن ها خواهش میکنم از دامن زدن و طرح موضوعات این چنینی که هیچ سودی برای مردم ندارد پرهیز کنند و همه برای انتخابی درست و ‌در شان مردم در انتخابات پیش رو تلاش کنیم.

پنجم؛ از همه کسانی که به هر دلیل اینجانب را انتخاب نموده و برای ارائه ویژگی های شخصیتی، رزومه و عملکرد حقیر در جهت تنویر و آگاهی بخشی افکار عمومی تلاش می کنند ضمن تشکر و قدردانی فراوان، تقاضامندم ضمن رعایت اخلاق و آداب ایرانی اسلامی، از بکار بردن واژه‌ها و جمله‌های تفرقه انگیز و بحث ها و جدل های تنش زا در فضای مجازی جدا خودداری نموده و رعایت احترام به کاندیداها و هوادارانشان را بر خود فرض بدانند تا ان شا الله در کنار هم و در یک رقابت همراه با رفاقت موجبات شادی و خوشحالی مردم را در اسفندماه ۱۴۰۲ فراهم نماییم، انشاالله

وعده من با دوستان و طرفدارانم ۱۱ اسفند پای صندوق های رای خواهد بود تا گفتمانی در خور شان مردم کهگیلویه بزرگ را به ثمر برسانیم. من برای تغییر وضع موجود و اصلاح رویه گذشته آمده‌ام و با کمک مردم شریف کهگیلویه بزرگ در این راه خطیر قدم بر میدارم.
خداوند یار و نگهدارتان باد.

علی مژدهی
پانزدهم دی ماه یکهزارو چهارصد و دو

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
رادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
0
برادر عزیز و ارزشمندم جناب آقای مهندس عدل هاشمی پور که با موقعیت شناسی و فهم عمیق شرایط، مدبرانه با صدور بیانیه ای ضمن احترام به نظر شورای محترم نگهبان، مردم را به حفظ آرامش و تمکین به قانون دعوت نمودند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نمایم.

بی شک مردم آگاه و بصیر کهگیلویه بزرگ خدمات ارزشمند و کارهای بزرگ ایشان را چه قبل از نمایندگی مجلس در قرارگاه خاتم الانبیا و چه در زمان وکالت مردم در مجلس شورای اسلامی به یادگار خواهند داشت و قدردان و سپاسگزار خدماتشان خواهند بود.

این پیام دکتر مژدهی برای سردار هاشمی پور نشانه صدق و وفای هاشمی پور در عرصه انتخابات است...
کامرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
0
0
دکتر مژدهی و سردار هاشمی دو چهره پاکدست و متخصص هستند و اتحاد این دو چهره میتواند کهگیلویه و حتی استان را متحول کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: