« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
ظهر امروز انجام شد؛
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق مدیران کل بحران ؛ امور شهری ؛امور روستایی و شوراها ؛ برق ؛ بنیاد مسکن ؛گاز و منابع طبیعی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی از روستای دلی خلیفه ای شهرستان چرام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اتفاق مدیران کل بحران ؛ امور شهری ؛امور روستایی و شوراها ؛ برق ؛ بنیاد مسکن ؛گاز و منابع طبیعی و دیگر مدیران استانی و شهرستانی از روستای دلی خلیفه ای شهرستان چرام بازدید کردند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما هدف از سفر به دلی خلیفه ای را سرکشی از این روستا که در سال قبل به دلیل سیل مانسون  دچار خسارات فراوانی گردیده عنوان کرد و گفت: ما با توجه نیاز مردم این منطقه به کشاورزی مدیران را به این روستا آوردیم تا مشکلات مردم را از نزدیک ببیند و دستور کار بدهیم برای رفع مشکلات آنها .

دکتر علی محمد روستا اظهار داشت :ورودی روستا باید آسفالت شود و طرح هادی و جدول گذاری و آسفالت معابر نیز طی هماهنگی با مدیر کل راهداری و بنیاد مسکن بزودی انجام خواهد شد.

وی افزود: دوتا دره هست که از این طریق آب وارد خانه می شود و این طرح هادی را تا چند روز اینده شروع می کنیم و هم ولایتی هایی که آمدند معابر را تصرف کردند باید عقب نشینی کنند تا بتوانیم کانال دفع آبهای سطهی را انجام دهیم تا من بعد آب وارد خانه های مردم نشوند.

دکتر روستا گفت:مردم روستا خدا را شکر مشکل گاز و برق ندارند مشکل اصلی ما ورودی روستا و طرح هادی روستا و دفع آبهای سطحی است که هماهنگی لازم را انجام دادیم.

معاون عمرانی استاندار در ادامه اظهار داشت:مدیر کل منابع طبیعی را هم ملزم کردیم که دو تا طرح مطالعاتی آبخیز داری را انجام دهد و ما منابع آن را تامین می کنیم که انشالله با اجرای آنها دوتا ابخیز داری خوب در بالادست روستا انجام خواهد شد که هم آبخیز داری انجام شود و هم مانع از ورود آبهای سطحی گردد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: