« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
سیاسی؛
سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی طی بیانیه‌ای متفاوت با تاکید بر حفظ وحدت، از هواداران مهندس هاشمی پور در سراسر حوزه انتخابیه خواست تا برای رقابتی شورآفرین خود را مهیا کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی طی بیانیه‌ای متفاوت با تاکید بر حفظ وحدت، از هواداران مهندس هاشمی پور در سراسر حوزه انتخابیه خواست تا برای رقابتی شورآفرین خود را مهیا کنند.

بیانیه سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی و تاکید بر حفظ وحدت مردم در حمایت از مهندس هاشمی پور

در متن بیانیه سرهنگ پاسدار ریحان دستمردی آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

«بَشِّرِ الْمُنَافِقِینَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِیمًا الَّذِینَ یَتَّخِذُونَ الْکَافِرِینَ أَوْلِیَاء مِن دُونِ الْمُوءْمِنِینَ أَیَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّهَ فَإِنَّ العِزَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا»
به منافقان بشارت ده که مجازات دردناکی در انتظار آنهاست! همان که کافران را به جای مؤمنان دوست خود برمی‏گزینند، آیا می‏خواهند از آنان عزّت (و آبرو) بجویند با این که همه عزت‏ها از آنِ خدا است.

سپاس و ستایش مخصوص خدایی است که خلقت بشر را به ارادهٔ آزاد نهاد و آسایش آنها را در دوستی و مهربانی گذاشته است. چگونه ممکن است که در زمین خدا از نعمتش ارتزاق کنی و کینه و حِقد از هم نوعان را پیشه کنی؟ مگر خدایمان ربِ احد نیست؟ مگر همه ما بسوی یک قبله نماز نمی‌خوانیم؟ مگر فرصت برابر در پرستیدن یکسان نیست؟

این همه پیامبر و چهارده معصوم عظیم الشأن و سپس علمای اعلام و اندیشمندان بزرگ اسلامی تا وجود ذیجود امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای و ملتی حسینی و شهید پرور و شهدایی بصیر و خداترس، برای عدالت و انصاف، کم بودند؟ زخم کهنه را باز نمی کنم. چرا که خداوند می فرماید؛
«فی قُلوبِهِم مَرَضٌ فَزادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا ۖ وَلَهُم عَذابٌ أَلیمٌ بِما کانوا یَکذِبونَ.
در دلهای آنان یک نوع بیماری است. خداوند بر بیماری آنان افزوده و به خاطر دروغهایی که می گفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست.»

در تداوم دموکراسی اسلامی و حضور یکپارچه مردم فهیم و انقلابی کشورمان برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افرادی که سابقه و علاقه آنها به نظام و انقلاب و مردم، نه در شعار، بلکه در عمل اثبات شده بود، خود را به مردم عرضه نمودند. همگان مستحضرید که مهندس عدل هاشمی پور به واسطه سالها تجربه و دانش علمی و با سرمایهٔ ارزشمندی که از حضور شجاعانه و خصم‌ستیز در ۸ سال دفاع مقدس داشتند، با تصمیم مسئولان و تصمیم گیرندگان کلان، به عنوان مردی از جنس ولایت پذیری و پایبند به ارزش های اسلامی و انقلابی، در رأس قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) قرار گرفتند.

بی تردید، همهٔ مردم شریف ایران اسلامی می دانند که مهندس هاشمی پور در حوزه های راهسازی، انرژی، آب، کشاورزی، آموزش، خدمات رفاهی، مسکن و شهرسازی پایبندی خود را به مردم، نظام و انقلاب ادا نمودند. در چهار سال وکالت مردم شریف کهگیلویه بزرگ، همگان شاهد بودند که با وجود سیاسی کاری برخی از دولتمردان و ایجاد چالش‌هایی برای سردار هاشمی پور، بزرگترین و بلکه ماندگارترین خدمت را در عرصه های مختلف به عینیت رساندند که تاکنون نه تکرار شده بود و نه با انتخاب دیگرانی که خود را بر مردم تحمیل کرده بودند، قابل تکرار است.

لذا، در این برههٔ حساس و با وجود دسیسهٔ دوست نماهایی که بر سفره سردار نمک خوردند و خود را حقیر می‌دیدند، با گزارشات کذب، شبهه ای در احراز صلاحیت ایشان بوجود آوردند. تردیدی نیست که اگر برادران یوسف توانستند عزت یوسف را در چاه کنعان به ذلت بکشانند، این جماعت گزارش نویس و پرونده ساز هم می توانند همت، اراده و ارادت مهندس هاشمی پور و خیل عظیم مردمی که در ماه‌های گذشته با ولایتمداری و صلاحیت مردمی اش، میثاق بسته و هم پیمان شده بودند، به عُزلت و انحراف ببرند.

اولاّ، سوای هر نتیجه ای که در آیندهٔ نزدیک اعلام بشود، به فرمان زعیم عالیقدر جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای، حضورمان در پای صندوق های رأی پر شور و شعور خواهد بود.

دوماً، با حضور عاجل مهندس هاشمی پور و اهتمام دوستان و خیل وفادارانش برای تحول گرایی، توسعه همه جانبه و این بار، دگر اندیشی در فکر و روش حضور صادقانه و متعهدانه سیاستمداران، با مردمی که می خواهند امانت خدمت گذاری را بر اساس نص صریح قرآن به اهلش بدهند، اجتماع در انتخابات اسفند ماه را به حداکثر خواهند رساند.

سوماً، از بزرگان، علما، دانشگاهیان، نخبگان، بازاریان، جوانان، بانوان و همه گروه‌ها و جریانات سیاسی که از طوایف، قبایل و مناطق مختلف کهگیلویه بزرگ در این چند ماه دعوت کردند و برنامه‌هایی همگام با فرامین مقام معظم رهبری برای انتخاب اصلح و رقابت پرشور و حضور حداکثری، تدوین کرده بودند، انتظار دارم کمترین خللی در افق نگاه و آینده نگری خود نداشته باشند. به امید خدا این شب ظلمانی، با تدبیر مسئولانِ حقیقت بین، اسیر درخشش خورشید فروزان توسعه و کمال گرای کهگیلویه بزرگ خواهد شد و جوانان و نخبگان عزیز منطقه برای همیشه، پرچمدار ایده‌های نو و خلاقیت های ژرف خواهند بود.

در پایان لازم می دانم از سعهٔ صدر و حسن نیت قاطبه مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،چرام، لنده و بهمئی تشکر کنم و توصیه عاجزانه دارم که همگان از هرگونه تنش سیاسی در تمامی محافل حضوری، مجازی و رسانه‌ای پرهیز نموده و خود را مهیای رقابتی شورآفرین و حماسی کنند. چرا که به زودی فرزند انقلاب و سردار اسلام، مهندس هاشمی پور، دست در دستان شما مردم فهیم می گذارد و بن بست‌های جهالت و بدعهدی را بزرگراه صفا و صداقت و یکدلی مردم و مسئولان و نظام خواهد کرد. پس به شایعات توجه نکنید، در مخاصمات شرکت نکرده و خدای ناخواسته ظلم و بی‌تدبیری گزارش نویس ها را پای نظام و بویژه شورای محترم نگهبان ننویسید. این رود خروشان ملت و انقلاب تا ظهور حضرت حجت(عج) به لطف خدا و آگاهی شما مردم خردمند و نیک‌اندیش، طوفان سرنگونی مکر و نیرنگ و فتنه گری خواهد بود و انشاءالله، بهار ۱۴۰۳ را برای شما گلستان خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار
ریحان دستمردی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: