« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
در سفری یک روزه؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه های شهرستان بهمئی بازدید نمود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛در راستای سياستهاي دولت خدمتگذار مبني بر پيگيري ،رصد و بازدید ميداني مشكلات و كمبودها ، معاون محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری جناب آقای علی محمد روستا به همراه برخی از مدیران دفاتر حوزه هماهنگي امور عمراني و سایر دستگاههاي اجرايي استان ، طی سفر یک روزه به شهرستان بهمئی انجام که در نهایت مهمترین موضوعات مطرح شده از قرار ذیل است:

۱-بازدید از سایت مورد نظر جهت نهضت ملی مسکن شهرستان بهمئی و رفع اختلاف دستگاه های متولی (راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن و شهرداری) در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن.

2-بازدید از وضعیت معابر بلاتکلیف سرآسیاب یوسفی و پیگیری جهت بهسازی معابر از طریق بنیاد مسکن.

3-بازدید از پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ۱۰۰۰ مترمکعبی آب رسانی و پروژه منبع ۱۵۰۰۰ مترمکعبی آب رسانی به شهر لیکک

4-بازدید از پروژه های فعال شهرداری از جمله ، دروازه قرآن ورودی شهر لیکک از سمت بهبهان.

5-بازدید از جاده و پل ارتباطی شهر لیکک به جایزان خوزستان و پیگیری وضعیت مشکلات مربوط به آن از جمله معارضات اجتماعی و اعتبار‌.

6- بازدید از سد ایلی آباد

7-بازدید از مکان پیشنهادی احداث پمپ بنزین شهر ممبی و بررسی و امکان سنجی احداث جایگاه.

8-جلسه شورای اداری تشکیل و مهمترین درخواست ها و انتظارات اداری شهرستان توسط فرماندار ارائه و توضیحات لازم در خصوص درخواست ها ارائه گردید.

9- به عنوان حسن الخطاب جلسه خبر نوید بخش به مناقصه رفتن سد سراسیاب یوسفی به مردم شهرستان توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار عنوان گردید.

همچنین در این سفر ضمن زیارت قبور شهدای شهر لیکک ، بازدید و تکریم از خانواده شهید عباس رام نژاد‌ صورت پذیرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: