« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛علی محمد روستا بیان کردند: با توجه به نیازمندی آب شرب و از طرفی افزایش جمعیت و کمبود آب مورد نیاز شهر لیکک، پروژه ای جهت تامین آب جمعیتی بالغ بر ۸۵۰۰۰ نفر از سد مخزنی کوثر با ظرفیت ۸.۵ میلیون مترمکعبی ، با مصارف صنعتی و شرب ( ۳ میلیون مترمکعب جهت مصارف صنعتی و مابقی برای استفاده شرب ) در دولت سیزدهم شتاب روزافزونی گرفت ، بطوریکه در دو سال اخیر نسبت به سالهای گذشته بیش از ۲ برابر پیشرفت فیزیکی را شاهد هستیم.

دکتر روستا همچنین بیان کردند: طول خط انتقال لوله فولادی پروژه بیش از ۵۱ کیلومتر و در۵ محور بوده که در حال حاضر با ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام می باشد.

معاون عمرانی استاندار اعلام کردند که پروژه مذکور در حال حاضر در پنج جبهه فعال و تلاشها و پیگیری ها در جهت اتمام پروژه در کمترین زمان ممکن است.

لذا با توجه به اهمیت این پروژه و درخواست های مردمی در خصوص تامین آب شرب شهر تا افق مورد نظر طرح ، از تمام قطعات انجام پروژه بازدید بعمل آمد و بر اجرای کامل پروژه در سریعترین زمان تاکید شد.

اهمیت تسریع و اتمام این پروژه باعث شد که بازدید کاملی از مراحل انجام پروژه انجام و شبانه‌ از ایستگاه پمپاژ شماره دو بازدید بعمل آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: