« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
عصر امروز ؛
جلسه شورای اداری لنده با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی جشن های دهه فجر در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،جلسه ماهانه شورای اداری شهرستان لنده با محوریت برنامه های گرامیداشت دهه فجر به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، فرمانده تاحیه مقاومت بسیج، فرمانده نیروی انتظامی و اعضای شورای اداری برگزار گردید.

در ابتدای جلسه امام جمعه ضمن اشاره به اتفاقات مهم بهمن ماه که منجر به تشکیل حکومت اسلامی شده است گفت: از انجایی که تقابل حق و باطل همیشه برقرار است از بدو پیروزی انقلاب تا الان انواع دشمنی ها را در حق این انقلاب رقم زدند و در عصر رسانه چقدر راحت افکار عمومی را مدیریت می کنند و چقدررهزینه ها به این نظام تحمیل شده است.

محمودی اصل با اشاره به اهمیت گرامیداشت ایام دهه فجر گفت:جشن های دهن فجر با محوریت مردم و بخصوص جوانان طراحی شود و فرصتی است که دستاوردهای بی شمار نظام برای مردم خصوصا نسل جدید تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هم گفت: همه ما باید جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی عزم خود را جزم کنیم.

ویسی افزود: برای ایام دهه فجر برنامه های مختلفی مانند رژه خودروی، عطر افشانی گلزار شهدا، یادواره شهدا در روستاهای مالشیخ و مونه،همایش پیاده روی خانوادگی، نسشت معتمدین با محور انتخابات و اسیب های اجتماعی، نشست بصیرتی برای رای اولی ها و برنامه متنوع دیگر در نظر گرفته شد که با همکاری ادارات و مردم این برنامه ها اجرا خواهد شد.

در ادامه فرماندار به تشریح رشادت ملت ایران در انقلاب57 پرداخت و گفت: این انقلاب نتیجه مجاهدت هزاران آزاده است و ماحصل آن استقرار حکومت الهی در زمین است.

جلال دانش با تاکید بر باشکوه برگزار کردن جشن های دهه فجر در شهر و روستا گفت: این نشاط و شعف باید در سطح جامعه ملموس باشد و همه احساس کنند که این جشن شروع شده است و عید انقلاب را باید به بهترین نحو ممکن جشن بگیریم.

دانش با اشاره به پیش رو بودن انتخابات گفت: با نشاط اجتماعی می توانیم مردم را به حضور در پای صندوق های رای ترغیب کنیم و دهه فجر بهترین فرصت برای این کار هست.

فرماندار افزود: باید دانش آموزان و جوانان در این برنامه ها اولویت باشند.

شعار دهه فجر امسال «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» و هشتگ‌های#جمهوریت_اسلامیت_ایرانیت، #ایران_قوی و #مشارکت_رقابت_سلامت_امنیت در فضای مجازی است و هر روز به تناسب برنامه های که اجرا می شود به یک نام نامگذاری شده است.

شایان ذکر است ۱۶ کمیته در حوزه های مختلف با حضور ادارات و سازمان های مختلف برنامه های متنوعی را ساماندهی و اجرا خواهند کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
0
0
تقدیر تشکر دارم از فرماندار محترم شهرستان لنده
واقعا از زحمات فرماندار قدر دانی می کنم
فرماندار مردمی و انقلابی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: