« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
سیاسی؛
چهره شاخص سیاسی و اجتماعی کهگیلویه در حمایت از مهندس عدل هاشمی پور و حمایت و همراهی قاطبه مردم بیانیه ای نوشت.

بیانیه چهره فعال سیاسی فرهنگی در حمایت از مهندس هاشمی پور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف، سید محمد رهنما چهره شاخص سیاسی و اجتماعی کهگیلویه در حمایت از مهندس عدل هاشمی پور بیانیه ای نوشت.

در متن بیانیه سید محمد رهنما آمده است:

بسم الله نور ؛ علی یا علی، سرد یارم هاشمی، سردار سازندگی ؛

مردم شریف کهگیلویه بزرگ با درایت و هوشمندی و حضور آگاهانه و حماسی خود در صحنه با تشکیل جلسات متعدد و مختلف و حضور در فضای مجازی و حقیقی، راه اندازی کارزارهای انتخاباتی، ارسال بیانیه و مقالات متعدد ... در نبود فرزند دلسوز و شایسته خود که یک سر و گردن از بقیه کاندیداهای مطرح شهرستان از نظر تخصص، تجربه کاری بالاخص عمرانی و سازندگی و نفوذ قدرتمند در بدنه نظام بلندتر و شایسته تر است؛ سرانجام مکر و حیله دسیسه بازان را نقش بر آب نموده اند تا اینکه شورای محترم نگهبان به احترام و خواست مردم شریف و نجیب و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری جهت حضور حداکثری و مشارکت بالا در پای صندوق های رای، مجوز فعالیت انتخاباتی به فرزند شایسته‌شان را عطا نمود تا به شور و نشاط انتخابات گرمی دوچندان ببخشد.

حال از شما مردم خون گرم و قدرشناس کهگیلویه بزرگ انتظار میرود تا ضمن حضور پررنگ در صحنه انتخابات، در جهت آبادانی شهر و دیار مان بلادشاپور بزرگ، به یاری خداوند متعال دست در دست هم داده تا فرزند شایسته و سر دیارمان را با انتخابی آگاهانه راهی مجلس شورای اسلامی نماییم.

جبهه مردمی و رسانه ای تحول خواهی کهگیلویه بزرگ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: