« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶
سیاسی؛
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از کسانی که اعتراض خود را نسبت به نظر هیات اجرایی ثبت کردند، صلاحیت‌شان در شورای نگهبان مورد تایید قرار گرفته که این افراد کسانی هستند که در مرحله قبل صلاحیت‌شان تایید یا مورد احراز قرار نگرفته بود.
منبع: برنا

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری اظهار داشت: شورای نگهبان در این مرحله از بررسی صلاحیت ها براساس قانون به پرونده ها رسیدگی می‌کند و این روند به شکل مداوم در حال ادامه است.

سخنگوی شورای نگهبان: صلاحیت بیش از 1000معترض به نظر هیات نظارت تایید شد /اسامی تا ساعاتی دیگر به وزارت کشور ارسال می‌شود

وی افزود: با اینکه چند روز از زمان بررسی صلاحیت‌ها گذشته اما بر اساس بررسی ها تاکنون بیش از هزار نفر از کسانی که اعتراض خود را ثبت کرده بودند صلاحیت‌‌شان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است.

طحان نظیف خاطرنشان کرد: این تعداد تایید صلاحیت شده تا امروزبوده و تلاش اعضای شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت ها به شکل شبانه روزی ادامه دارد و اگر مجددا تعداد تایید صلاحیت شده‌ها به رقم قابل توجهی برسد آمار جدید را از طریق رسانه ها اعلام خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اسامی افراد جدید تایید صلاحیت شده تا ساعاتی دیگر به وزارت کشور ارسال می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: