« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
گزارش اختصاصی؛
برخورد گرم و صمیمی علی محمد روستا معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با خردسال ترین عضو خانواده ی ۹ نفره جالب توجه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،معاون عمرانی استاندار که به نوعی در خیلی از مسائل تخصص دارد و علاوه بر مسائل عمرانی و فنی که شاید این اشراف او بر چنین مواردی کار را برای مدیران عمرانی و زیرساختی هم سخت تر کرده نشان داد دیگر موارد اجتماعی هم برایش مهم و از آنها غافل نمی شود. علی محمد روستا با داشتن عالی ترین مدارج‌ علمی و دانشگاهی از بهترین‌ دانشگاههای کشور صمیمیت و خاکی بودنش زبانزد همه است و به اذعان همه از انتخابهای خوب استاندار محبوب و البته دلسوز استان جناب دکتر احمد زاده بود.

پدر و مادر دهه شصتی با ۹ فرزند در کهگیلویه و بویراحمد/ برخورد گرم علی محمد روستا با اعضای خانواده

خانواده ۹ نفره کهگیلویه و بویراحمدی که توانستند مشکلات خود را در ملاقات عمومی چند هفته قبل به وی انتقال دهند نتیجه تلاش های خود را دریافت کردند و روز سه شنبه مهمان معاونت عمرانی در محل کارش بودند.

 

روستا با دعوت از این زوج دهه شصتی که ۹ فرزند دارند ،مدیران مرتبط را هم دعوت کرد تا بخشی از مشکلات آنها را حل کند.

بغل کردن خردسالترین عضو خانواده نشان از اهمیت موضوع در نگاه علی محمد روستا دارد و پدر و مادر این خانواده نیز به مهربانی و درک شرایط از طرف معاونت استاندار مهر تایید زدند و از رفتار گرم و صمیمی او تشکر کردند.

علی‌محمد روستا در این دیدار با اشاره به اینکه پدر خانواده کارگر و مستأجر است گفت: این خانواده جوان، فرزند هفت ماهه تا طلبه دارد که در این دیدار مشکلات خود را بیان کرد و امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد امام (ره) و مدیرعامل شرکت گاز جلسه‌ای برای رفع مشکلات این خانواده برگزار شد.

روستا عنوان کرد: مقرر شد شرکت گاز استان با تأیید کمیته امداد امام (ره) هزینه انشعابات و لوله کشی گاز این خانواده را به صورت رایگان انجام دهد.

روستا ادامه داد: همچنین آبگرمکن که یکی از نیاز‌های این خانواده بود و سایر مایحتاج این خانواده توسط کمیته امداد تهیه و در اختیار قرار می‌گیرد.

روستا خاطرنشان کرد: برای انشعابات آب و برق منزل این خانواده نیاز به کمک و همراهی آبفا و شرکت توزیع نیروی برق هستیم.

روستا عنوان کرد: مقرر شد شرکت گاز استان با تأیید کمیته امداد امام (ره) هزینه انشعابات و لوله کشی گاز این خانواده را به صورت رایگان انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین آبگرمکن که یکی از نیاز‌های این خانواده بود و سایر مایحتاج این خانواده توسط کمیته امداد تهیه و در اختیار قرار می‌گیرد و همچنین بسته ای آموزشی و کمک معیشتی نیز تقدیم این خانواده شده است.

روستا خاطرنشان کرد: برای انشعابات آب و برق منزل این خانواده نیاز به کمک و همراهی آبفا و شرکت توزیع نیروی برق هستیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: