« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۵۶
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
یاداشت به قلم سید مجتبی بنی هاشمی؛
ما حاج اقای موحد را عاری از خطا و اشتباه نمی دانیم و خود ما بارها ایشان را مورد نقد قرار دادیم اما در کنار نقدها و گلایه های که داریم خدمات ارزنده و قابل تقدیری داشتند که در وهله اول خدمات نظام و انقلاب هستند که باید بیان شود ولی بعضی از بزرگواران از دایره انصاف خارج شدند و مسیر ناصوابی را انتخاب کردند

پایگاه خبری آوای رودکوف-سید مجتبی بنی هاشمی:دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

یکی از دستاوردهای مهم نظام سیاسی جمهوری اسلامی، ارائه ی الگوی مردم سالاری دینی و تحقق آن است که مردم اساسی‌ترين نقش را در اين نظام دارند همانطور که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره فرمودند.

مردم انقلابی همواره با مشارکت گسترده در انتخابات ضمن اعلام وفاداری خود به آرمان های شهدا و امام شهدا هم در اداره و تعیین مدیریت کشور و هم در خنثی کردن دشمنی دشمنان بزرگترین نقش را ایفا کردند و مردم استان ما خصوصا مردم ولایت مدار و با بصیرت کهگیلویه بزرگ همواره بیشترین مشارکت را داشته اند .

اما متاسفانه امروز با نزدیک شدن به انتخابات یک پروپاگاندای رسانه ای علیه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است که تمام مرز های اخلاقی ، انسانی ، شرعی و وجدانی را زیر پا گذاشته و خط بطلانی بر آخرت خود برای دنیای دیگران کشیدند .

این گونه قلم زدن و یادداشت های افراطی و رادیکالی که اکثرا بدون نام و نشان نویسنده منتشر میشود خارج از اخلاق و واقعیت های جامعه است و جز ایجاد موج بحران سازی و القای ناامیدی و یاس در بین مردم چیز دیگری به همراه ندارد.

این جریان خاص با سیاه نمایی علیه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با ایجاد فضای مسموم و مخرب سعی در تهییج جامعه دارد تا در این فضا موج سواری کنند و به خواسته های واهی و باطل خود برسند.

اتاق فکر این جریان با ایجاد کارخانه دروغ سازی ، شبهه سازی ، تخریب ، تهمت و‌...تلاش میکنند با بیان مطالب کذب که ناشی از تنفر و تعصب است مغرضانه افکارعمومی را تشویش و احساسات مردم را جریحه دار کنند تا مورد توجه رسانه ها و سایت ها قرار بگیرند چرا که نشان دادند بیش از آنکه دلواپس مردم کهگیلویه بزرگ باشند دغدغه دیده شدن دارند که این هم ناشی از طرد شدنشان توسط همین مردم است.

وگرنه چطور میشود که نزدیک انتخابات به یک باره همه دلسوز مردم می شوند و مشکلات کهگیلویه بزرگ را پیراهن عثمان میکنند.

اما حاج آقای موحد خدمت به مردم را در بازه زمانی خاص خلاصه نکرده و ایشان نه تنها در قاموس وکسوت نمایندگی بلکه زمانی که 12 سال نماینده کهگیلویه نبود خانه اش خانه مردم وسفره اش سفره مردم بوده و همواره پیگیر مسائل و مشکلات آنان بود و هر آنچه داشت برای خدمت به کهگیلویه بزرگ در طبق اخلاص گذاشت و به تمام معنا زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد.


موحد به صورت مستقیم ، بدون واسطه و به طور مداوم چه در هرم سبز بهارستان و چه در منزل شخصی خود با مردم در ارتباط بوده و هست.

ایشان با صبر و بردباری پاسخگوی تمام مردمی است که به گره گشایی مشکلاتشان به دستان موحد ایمان دارند و به همین دلیل مردم او را ملجأ و پناهگاه خود می دادند چرا که می دانند ناممکن ها را موحد ممکن میکند.

آیا این نشانه بارز از مردمی بودن و مردم داری ایشان نیست؟

او در دل و قلب مردم جای دارد و ثابت کرد که متعلق به مردم و برای مردم است و این رمز ماندگاری موحد است.

همین پایگاهی که موحد در قلب مردم ساخته آنها را عصبانی کرده و باعث شده است افراد قلیل با بغض و نفرت پراکنی و از روی عجز و ناتوانی روی به چنین بازی کثیف سیاسی آورند و پروپاگاندای رسانه ای راه بیاندازند.

اما علی رغم همه نامهربانی ها ، توهین ها ، تهمت ها ، تخریب ها و...موحد کما فی السابق اخلاق را سرلوحه کار خود قرار داده است و در سکوتی پر معنا به دور از هیاهوها و بداخلاقی های سیاسی به کار خود که خدمت به مردم است ادامه می دهد و این صبر جز از موحد بر میاید و خدا يار صابرين است.

ما اعتقاد وافر داریم که نقادی و نقد پذیری مهم ترین و اصلی ترین راه پیشرفت یک جامعه است ، اگر در یک جامعه مطالبه گری و پرسش گری نباشد آن جامعه سرانجامش نابودی است.
اما از آن طرف با تهمت زنی ، تخریب ، دروغ و...مخالف هستیم و مقابل این جریان تمام قد خواهیم ایستاد.

به فرمایش رهبری معظم نقد و نقد پذیری واجب است، تهمت و لجن پراکنی حرام است و این فرمایش حضرت آقا برای ما حجت است.

ما حاج اقای موحد را عاری از خطا و اشتباه نمی دانیم و خود ما بارها ایشان را مورد نقد قرار دادیم اما در کنار نقدها و گلایه های که داریم خدمات ارزنده و قابل تقدیری داشتند که در وهله اول خدمات نظام و انقلاب هستند که باید بیان شود ولی بعضی از بزرگواران از دایره انصاف خارج شدند و مسیر ناصوابی را انتخاب کردند.

که گویا هیچ اقدام مثبتی صورت نگرفته و این را خیانت به نظام و انقلاب می دانم.

در پایان از تمام کاندید ها ، رسانه ها ، خبرگزاری ها ، قلم به دستان و ...خواهشمند هستم اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهند و از مطرح کردن دعواهای بی جهت و مطالبی که افکار مردم را مشوش و آنها را دچار اضطراب ، بدبینی و ناامید میکند پرهیز کنند.

من الله توفیق

سید مجتبی بنی هاشمی

9 بهمن1402

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان آوای رودکوف است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان آوای رودکوف می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲۰
......
|
Belgium
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
واقعاً خنده دار هست.
فکر کنم خودت هم از همچین متنی خنده ت میگیره.واقعا خنده داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
موحد هیچ جایی برای دفاع ندارد ایشان کار خاصی برای حوزه کهگیلویه بزرگ انجام نداده فقط به تعدادی از بستگان خود و لیدرهایش پست اداری داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
موحد 80 ساله به اخر خط رسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
1
0
آوای رودکوف واقعا در رسالت خود به خط و جناح توجهی ندارد سپاس از دست اندرکاران این سایت وزین کشوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
آقای بنی هاشمی لطفا دست بردار ..........!!! چرا فقط امثال شماها................... یه سری به فضای مجازی بزن ببین چطوری نسل جوان و نوجوان از موحد بیزاری جستن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
۲۴ سال ذلت و خواری، ۲۴ سال خیانت به جوانان دهه ۶۰ و دهه ۷۰ و کارگری و حقارت برای نسل نخبه، ۲۴ سال تحقیر پدران دهه ۴۰ و دهه ۵۰ و فروش سرمایه های طبیعی این دیار، ۲۴ سال لیدر پروری یه مشت عقب مانده های طوایف، به نظرت اینهمه خسارت از کسی که خودش رو در حد و قواره ریاست مجلس میدانست، ظلم کمی است؟؟؟؟
از این پس باید نتایج آثار ذلت بارش را به عینه ببیند و لمس کند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
بنی هاشمی تو هم از خانواده پیر مرادت موحد هستی، همان شهر لنده ای که توش زندگی میکنی رو خوب ببین، ببین اصلا شباهتی به یک شهرستان دارد؟ ببین مردمانش به چه گناهی باید آثار لیدر پروری یک فردی چون موحد را تحمل کنند؟
مثل کهگیلویه سرتو زیر برف کردی و چی میگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
کار موحد تمومه
موحد به تاریخ پیوست
دیگر در هیچ جایی از تاریخ نامی از موحد نیست
تا هاشمی پور و سردار سازندگی در میدان است این افراد قومگرا باید هاتف وار خواب ببینند...
افشین جلال منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
بنده بعنوان یک شهروند به مردم هم تبارم پیشنهاد میکنم فقط عملکرد جناب حاج موحد و نمود عینی دوران نمایندگی اش را در شهر دهدشت و زیر ساخت های این شهر و شرایط حال آن قضاوت کنند؟
دهدشت الان را با گچساران یا بهبهان مقایسه کنند؟
بنظرتون چطور موحد به خودش اجازه داده کاندید شود؟
شیروان حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
یه بهشت دو بهشت هونه نگشته نهلشت
آخ و بخت دهدشت بی صحاب، آخ و بخت جوونل معتاد و بیکارش، ای خدا مه نیبینی
یک فرهنگی اهل چرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
واقعا برای خودم متاسف هستم چطور ددر تمام این چندین دوره حماقت کردیم و فریب خوردیم.
تا قیام قیامت خودم را نخواهم بخشید که چرا در مقابل این نماینده که فقط خودپروری و طایفه پروری کرد ایستادگی نکردم؟
اما خوشحالم که نسل امروز نسلی بیدار و آگاه هستند و دیگر فریب این قبیل افراد را نخواهند خورد.

به امید پیروزی نماینده لایق سردار هاشمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
آوای رودکوف تورو به پیغمبر قسم تا این اندازه سطح سواد رسانه خودت رو پایین نیار، این چه یادداشتی است منتشر کردی؟ این یادداشت‌ها مشخصه کی نوشته؟ اینا اگه حرفی برای گفتن داشتن اگه عملکردی برای دفاع داشتن اگه دستاوردی برای مردم داشتن الان گوش فلک رو کر کرده بودن
این قبیل متن های بی سر و ته که فقط ماله کشی و دستمال کشی است همشو یکنفر مینویسه و به اسم اینو اون میده به سایت‌های خبری؟
تا پارسال به اسم سعید علوی مینوشتن حالا شده بنی هاشمی؟
این بنده خدا اصلا حرفی نداره بیان کنه
رو سیاهی به زغال مونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
آقای فعال مجازی، آقای بنی هاشمی
شمایی که اینقدر بلدین خوشگل حرف بزنید اینقدر از شرافت قلم و مردانگی حرف می‌زنید خب چرا نماینده مورد اقبال شما حاضر به پاسخگویی در هیچ محفلی نیست؟
مگه سازمان مردم نهاد ندای فرهیختگان جوان طی سه ماه متوالی رسما به ایشون نامه نگاری نکرده بود که در تهران در یک فضای رسمی پاسخگوی سوالات باشند؟ چرا توجه نمی‌کنند؟

مگه همین چند وقت پیش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد دهدشت رسما برای جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی از جناب موحد دعوت نکرده؟ چرا شرکت نکرده و چرا بهانه آورد که شورای تامین اجازه نمیده؟ شورای تامین هم گفته هیچ منعی برای پاسخگویی ایشون در دانشگاه وجود نداره؟

چرا از رسانه ها و خبرنگاران ترس داره؟ چرا نشست خبری برگزار نمیکنه؟ چرا تلفن خبرنگاران رو جواب نمیده؟

دلیل اینهمه فرار از پاسخگویی جناب موحد چیه؟ خب اگه نمیتونه اگه توان نداره اگه ظرفیت نداره چرا دوباره کاندیدا شده؟
راضیه الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
من به عنوان یک زن از وضعیت امروز شهرم دهدشت، شهرم لنده و چرام، شهرم سوق و لیکک، دیشموک و سرفاریاب، قلعه رئیسی شرم دارم. بیکاری، خودکشی، فقر و فحشا، اعتیاد وووو داره بیداد میکنه. حضرت حجت‌الاسلام موحد کجایی که اینها رو نمی بینی و کجایی که اصلن حضوری نداری.
من و تمام هم نسل هایم، من و تمام زنان و دختران دیارم تو را برای این همه بدبختی و حقارت و شرمساری در درگاه خدای باری تعالی نخواهیم بخشید و در قیامت ذره ذره اش را از تو می ستانیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
1
0
موحد به صورت مستقیم ، بدون واسطه و به طور مداوم چه در هرم سبز بهارستان و چه در منزل شخصی خود با مردم در ارتباط بوده و هست. عامو بس کن......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
موحد اگه راست میگه و عملکردی داره خب مرد مردونه بدون از بادیگاردهاش بیاد بین مردم و جواب مردم رو بده.
اگه خدا خواست این دور کاری میکنیم که دیگه تا همیشه به زباله دان تاریخ انداخته بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
1
آوای رودکوف ازت خواهش میشه هر اراجیفی رو منتشر نکنی،،،، این جماعت به آخر خط رسیدن که حالا اومدن به سوی شما دست دراز کردن.
سایت راک نیوزشون دیگه بدن مخاطب شده حالا اومدن سمت شما......... تورو به پیغمبر مطالب هر ننه قمری رو منتشر نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
1
موحد متولد ۱۳۲۳ هست اما دور گذشته ۸ سال سن خودش رو کم کرد که بتونه بدون از مشکل شرط سنی در انتخابات حاضر بشه. الان سن واقعی ایشون ۸۰ سال است البته بر اساس شناسنامه، اما در اصل سن ایشون بیش از ۸۰ ساله
خب یک پیرمرد ۸۰ و اندی ساله الان باید به فکر آخرتش باشه. ببین چقدر تشنه ثروت و قدرته که حتی با این وضعیت سن و سال حاضر نیست کنار برود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
1
فرزندان نماینده کهگیلویه یعنی علی موحد و جواد موحد معرف شخصیت پدرشان هستن
الان سه ماه تمومه که توی دهدشت دارن بین مردم می‌گردن و .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
1
امسال فقط عدل هاشمی
امسال فقط عدل هاشمی‌پور پیروز انتخابات است
نتیجه آرای ۱۱ اسفند

عدل هاشمی ۹۰۰۰۰ رای
موحد ۴۰۰۰۰
بزرگواری ۲۳۰۰۰
مژدهی ۲۱۰۰۰
لایقی پور ۲۰۰۰۰
سعادتیان ۱۸۰۰۰
دهبانی ۴۰۰۰
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: