« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۵
سیاسی،
جشن بزرگ میدان انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ میدان انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میدان انقلاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر دهدشت، اظهار کرد: این برنامه و جشن باشکوه با حضور پرشور مردم و مسؤولین شهرستانی برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه ضمن تشکر از عوامل اجرایی و زحمتکشان شبکه استانی دنا افزود: همه دستگاه‌های فرهنگی و هنری باید دست به دست هم دهند و با هم افزایی و استفاده درست از ابزاری که در اختیار داریم، پیشرفت‌های انقلاب را به مردم بالاخص نسل جوان ارائه دهیم.

عبودی بیان کرد: این نسل جوان باید بدانند، کجا بودیم، چه بودیم و الان به کجاها رسیدیم و بدانند در جهان از ذلت به عزت رسیدیم، به عنوان مثال: امروزه در زمینه‌های موشکی و پهپادی در لبه تکنولوژی جهان قرار داریم و بسیار موارد دیگر . . . و آگاهسازی مردم در این خصوص وظیفه ی همه ی ماست.

برپایه این گزارش، در این برنامه اجرای موسیقی محلی (فولک)، سرود، شعرخوانی، ترانه‌های انقلابی اجرا شد که با استقبال بی‌نظیر مردم همیشه در صحنه دهدشت روبرو شد.

گروه سرود لاله‌های زینبی مدرسه شاهد شهید آوینی دهدشت، گروه سرود غیرت بی‌پایان مدرسه دخترانه فرزانگان دهدشت، شعرخوانی اعظم عباسی و اجرای ترانه انقلابی سید حمیدرضا حیدری از جمله عناوین برگزاری این برنامه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: