« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
سیاسی؛
جریان مردمی تحول خواه که در بستری از مطالبات مردمی مغفول مانده و توسعه زیرساخت‌ها شکل گرفته مورد استقبال بی‌شمار قشرهای مختلف مردم قرار گرفته و تمامی معادلات قدرت طلبان و عزت پوشالی آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوفامیر محبی‌فر:جریان مردمی تحول خواه که در بستری از مطالبات مردمی مغفول مانده از جمله رفع بیکاری فزاینده جوانان، حل معضلات اجتماعی ( مهاجرت نخبگان علمی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی) و توسعه زیرساختهای صنعتی و کشاورزی شکل گرفت به دلیل استقبال گسترده عامه مردم از این برنامه‌ها مورد غضب و تنگ‌نظری بانیان وضع موجود و قدرت‌طلبان و عزت پوشالی آنها قرار گرفت تا بلکه بتوانند دگربار در عقب ماندگی و پس زدن خواسته های به حق مردم نقش ذلت بار خود را ایفا نمایند.

جریان مردمی تحول خواه معادلات قدرت طلبان و عزت پوشالی آنان را نقش بر آب می‌کند

گویی اینان تا نابودی کامل این دیار مظلوم کمر همت بسته اند و هیچ اراده ای جز این ندارند. اما با پایداری و ثبات عقیده و آرای جریان تحول، تیرشان به صخره‌ای سخت و غیرقابل نفوذ خورد و همه مکر و حیله هایشان به سمت خودشان برگشت.

گذر زمان ثابت کرد که هر چه خناثان بیشتر سنگ اندازی و مانع تراشی کنند اراده و استقبال عامه مردم بیشتر و پایداری آنها مستحکم تر میشود. مردم به خوبی جواب این همه عداوت، هجمه و خباثت را داده اند و تا دفن این تفکرات مذموم و ریختن آنها به زباله دان تاریخ از پای نخواهند نشست و گواه این مدعا استقبال روزافزون از کاندیدای جریان تحول است.

وقتی جریانی مردمی و برگرفته از بطن عامه و آحاد جامعه باشد یک یا چند فرد که هیچ بلکه هیچ طوفانی یارای ایستادگی و تاب رویارویی با آن را نخواهد داشت و تمامی این دسیسه ها و مکرها را همچون گردابی عظیم در خود هضم و تار و مار خواهد کرد. ۱۱ اسفندماه امسال برای همیشه اراده جریان تحول که همان جریان شکوفایی، سازندگی و بالندگی است بر همه جریانات و اراده هایی که مقابل رای و نظر مردم سنگ اندازی کردند غلبه کرده و عزت واقعی و حقیقی را به کهگیلویه بزرگ هدیه خواهد کرد، ان شالله.

امیر محبی فر ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲

آنچه خواندید از سری یادداشت‌هایی مخاطبین این پایگاه خبری است و انتشار آن به معنای تائید تمام یا بخشی از آن نیست. شما هم می‌توانید با ارسال مطلب خود این یادداشت را تایید یا نقد کنید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
افزا
|
United States of America
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
1
جریان مردمی تحول خواهی کهگیلویه بزرگ با حضور دوباره و پر قدرت سردار هاشمی پور مسیر توسعه و آینده این دیار را هموار خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: