« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
امین رایگان کاندیدای جوان، شاخص و با انگیزه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزهٔ انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با شعار "حماسه دیگر در راه است" به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود کرده است.

حضور پر شور امین رایگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با شعار

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، مهندس امین رایگان کاندیدای جوان و شاخص حوزه انتخابیه کهگیلویه کارمند رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و تحصیلکرده رشته حسابداری با گرایش حسابداری بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج است.

مهندس امین رایگان ۳۷ ساله است و مدت ۶ ماه سابقه در وزارت اقتصاد و دارایی، اداره کل امور مالیاتی استان تهران را در کارنامه کاری خود دارد و از سال ۱۳۹۱ تاکنون نماینده بانک مرکزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

مهندس امین رایگان با رمز یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ و شعار "حماسه ای دیگر در راه است" و فارغ از هرگونه جهت‌گیری سیاسی و بصورت مستقل به عرصه کارزار انتخاباتی ورود کرده است. این چهره با انگیزه و مورد حمایت نسل جوان رنگ انتخاباتی خود را سبز اعلام کرده و طی چندماه اخیر حضور در بین مردم مورد توجه و حمایت قشرهای مختلف مردمی و طوایف قرار گرفته و معادلات سیاسی دیگر کاندیداها را بر هم زد.

مهندس امین رایگان با دوراندیشی و مناعت طبع و همچنین به جهت برخورداری از دانش و تفکر سیاسی و آگاهی و شناخت مناسب از جریان های سیاسی در سطح کلان کشور و با داشتن تحلیل منطقی از وضعیت موجود و شرایط اجتماعی و فرهنگی کهگیلویه بزرگ با وجود سرمایه های بی بدیل علمی، اقتصادی و فرهنگی اما در مقایسه با دیگر شهرستانهای همجوار از کاروان توسعه و پیشرفت متناسب با ظرفیت خود بازمانده است، برای حمایت از نسل جوان و نواندیش در دورافتاده ترین نقاط شهرستان های چهارگانه ادای دین کرده و به عرصه انتخابات این دور ورود کرده است تا با تکیه بر توان علمی و همگرایی با نخبگان و استفاده از پتانسیل بی‌نظیر مدیریتی فرزندان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و همچنین تعامل سازنده با نهادهای فرا دستگاهی، سایه تاریک و سنگین نارسایی های موجود را متناسب با وظایف قانونی و تعریف شده در مانیفست نظام سیاسی جمهوری اسلامی بزداید‌.

مهندس امین رایگان معتقد بوده که با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همچنان یک برنامه مدون، جامع با رویکرد آینده نگری و بر پایه خرد جمعی، جهت رشد و توسعه در سطح کهگیلویه بزرگ تدوین نشده و اگر هم چنین برنامه ای تدوین شده اما برآیند مثبتی از آن در بین مردم شریف و نجیب این حوزه انتخابیه نمود عینی نداشته است.

مهندس امین رایگان با استعانت از درگاه خداوند متعال و با داشتن توان علمی و مدیریتی و انگیزه لازم و برخورداری از مشاوران نخبه و تیم‌های مختلف متشکل از جوانان و بانوان مستعد حوزهٔ انتخابیه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه وارد میدان شده تا با پشتوانه خرد جمعی و حمایت گسترده اقشار مختلف مردم و طوایف به عنوان نماینده‌ای دلسوز و توانمند از حوزه انتخابیه کهگیلویه راهی مجلس شود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
ما تا الان کمتر نام ما را شنیده بودیم اما حالا که سایت ارزشمند آوای رودکوف این جوان تحصیل کرده و با استعداد را به ما معرفی کرد حتما ازش حمایت می‌کنیم، ما دنبال چنین فردی هستیم که ازش حمایت کنیم. رأی ما مهندس رایگان است
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
0
0
آینده مال جوانان است. آینده را جوانانی مانند شما بدست می‌گیرند و خواهند ساخت و از گزینه های بی خاصیت تکراری که هیچ ارزشی ندارند عبور می کنیم و به جوانانی چون شما رأی خواهیم داد. زنده باد امین رایگان و جوانان ارزشمندی چون شما
عرفانی
|
United States of America
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
1
0
شهرستان لنده از قدیم الایام مورد غفلت نمایندگان بود البته بجز سردار هاشمی که خدمات شایسته ای برای ما انجام داد. امیدوارم حماسه امین رایگان با استقبال خوب مردم همراه شود به امید موفقیت رأی ما امین رایگان
حدیث
|
United States of America
|
۰۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
1
0
بخدا قسم اولین باری است که اسم شما را می‌شنوم اما همین که به عنوان جوانترین کاندید وارد میدان رقابت شدین و در برابر زیاده خواهان و منفعت طلبان و انحصار گرایان و بانیان وضع موجود ایستاده اید این یعنی حماسه ای جاودان در راه است و ما هم باید برای عبور از گزینه های موجود به شما رأی دهیم. به امید پیروزی در یازدهم اسفند فقط جناب مهندس رایگان
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
1
0
عجب سوابقی کارمند بانک بودن هم شد سابقه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: