« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
سیاسی؛
امین رایگان کاندیدای جوان و شاخص انتخابات کهگیلویه طی یک بیانیه از استقبال پرشور مردم و طوایف مختلف و حمایت شخصیت‌های مهم و شاخص حوزه انتخابیه، تشکر کرد.

قدردانی مهندس امین رایگان از استقبال گسترده مردم و حمایت چهره‌های شاخص حوزه انتخابیه کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، امین رایگان کاندیدای جوان و شاخص انتخابات کهگیلویه طی یک بیانیه از استقبال پرشور مردم و طوایف مختلف و حمایت شخصیت‌های مهم و شاخص حوزه انتخابیه، تشکر کرد و برای حل مشکلات شهرستانهای چهارگانه از همه اقشار مختلف دعوت کرد.

در متن بیانیه مهندس امین رایگان آمده است؛

عرض سلام و ادب خدمت همه عزیزان

طی روزهای گذشته شخصیت‌های مهم و مورد اعتماد از سرتاسر کهگیلویه بزرگ که عمدتا از جوانان و چهره های تاثیرگذار علمی هستند، نسبت به ما محبت کرده و با اعتبار و آبروی خودشان که در طول زندگی کسب نموده با انتشار چند کلیپ تصویری، حمایت خودشان را از اینجانب بصورت رسمی اعلام نموده و ما را شرمنده محبت خودشان کرده و مسئولیتم را در قبال همه چیز دو چندان کردند.

خوشبختانه استقبال مردم عزیز و غیور و متعهد حوزه انتخابیه از اینجانب آنقدر گسترده است که این شکوه و عظمت این شور قابل وصف نیست. طی روزهای اخیر با عزیزان زیادی صحبت شده و یا درخواست حمایت داشته که به ما بپیوندند. انشالله طی روزهای آینده خدمت عزیزان خواهیم بود.

اینجانب امین رایگان فرزند طایفه غیور اولاد میرزاعلی و خواهرزاده طایفه بزرگ سادات امامزاده علی(ع) و داماد ایلخان چرام هستم اما از قوم‌گرایی و قومیت‌ پرستی به شدت بیزار هستم.

با دعوت از دوستان نخبه و متخصص در زمینه های مختلف و استفاده از ظرفیت انسانهای با تجربه و دلسوز که بحمدلله کم نیستند در جهت رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که نگرانی عمیقی در دلهای پدران و مادران و نسل جوان و نوجوان ما گذاشته، قدم برمیداریم.

ایجانب از افراد متدین، جوانان نخبه دانشگاهی، بانوان فهیم و مستعد، بازاریان، ورزشکاران، اساتید و چهره‌های علمی دانشگاهی و فرهنگیان ارزشمند و همه انسانهای دلسوز و تمام کسانی که دغدغه معیشت، رفاه و آسایش دیارمان را دارند استدعا داریم جهت شناخت بهتر و آگاهی از برنامه‌ها و آشنایی بیشتر با ما ارتباط برقرار کنند و اگر اینجانب را قبول داشته و تایید می کنند آماده ام تا پای جان برای رفع مشکلات منطقه تلاش کنم. کاندیداهای جوان و دلسوزی که در صحنه هستند اگر قصد همکاری دارند با کمال میل و با افتخار از آنان استقبال می کنیم.

بعضی از کاندیداهای انتخاباتی از جدایی بخشی از دیارمان در شهرستان بهمئی صحبت کردند؛ من از اینجا به همه آنان اعلام می‌کنم که در مقابل وجب به وجب این دیار غیرت و تعصب داریم و هرگز اجازه چنین کاری را نخواهیم داد و سعی می کنیم تمام مشکلات و عقب ماندگی‌های موجود را در سریع ترین زمان ممکن مرتفع کنیم تا دیگر کسی چنین صحبتی را بیان نکند.

والعاقبه للمتقین
امین رایگان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: