« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در نشست با جمعی از فعالان اجتماعی و فضای مجازی؛
حجت الاسلام الهی گفت: دشمنان حاج قاسم سعی می کنند مردم را نامید کنند و می گویند رای ندهید اما انتظار می رود مردم با حضور خود دشمنان را یکبار دیگر مایوس کنند .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در جلسات صمیمی با معتمدین، متنفذین ،جوانان فعال فضای مجازی، مسئولین هیئت های مذهبی ،خواهران بسیجی و دختران حاج قاسم گفت:رهبر معظم انقلاب فرمودند"هر کس مخاطبانی دارد مردم را به انتخابات دعوت کند.

وی افزود:امید آفرینی ،تبلیغات به هنگام و حضور در انتخابات با توجه به شرایط حساس منطقه و تاکید رهبر معظم انقلاب از ماههای گذشته نشان از حساسیت موضوع دارد.

حجت‌الاسلام الهی نیا در ادامه گفت :در منطقه ما بعضا تعصباتی وجود دارد امیدواریم فروکش کند و به هر حال با صبر و حوصله و مراقبت و مواظبت دچار گناهان کبیره نشویم و اخلاق را رعایت کنیم .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت:جایگاه مجلس خبرگان رهبری جایگاهی است که در حد تقویت رهبری و به عنوان بازویی برای حفظ مملکت می باشد و این مهم با انجام رسالت مجلس خبرگان رهبری و به درست عمل کردن به وظایف آن مجلس به دست می آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده گفت: مجلس خبرگان رهبری شخصیت اول مملکت را انتحاب می کند باید از پشتوانه قوی و محکم مردمی برخوردار باشد.حجت الاسلام سید محمود الهی نیا تاکید کرد: خدای ناکرده بحث توهین و ریختن آبروی مومن که کمتر از خون مومن نیست در این امتحان نباشد و در همه ابعاد در این آزمون باید مراقب کلام و رفتارمون باشیم تا ثوابی را در پرونده خودمان بر حسب وظیفه دینی و شرعی و سیاسی ثبت کنیم و الا اگر غیر از این باشد قطعا ضرر خواهد بود.

حجت الاسلام الهی نیا گفت: دشمنان حاج قاسم سعی می کنند مردم را نامید کنند و می گویند رای ندهید اما انتظار می رود مردم با حضور خود دشمنان را یکبار دیگر مایوس کنند و تشویق به حضور در انتخابات، پسندیده هست و تخریب و توهین محکوم است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لنده گفت:انعکاس و انتقال اخبار خوب و بد به مردم و ایجاد امنیت روانی نیازمند روایت صحیح، جامع و به هنگام است و باید در روایت صحیح از شایعه‌ها و روایت‌های نادرستی که دشمن از کوچک‌ترین آن بیشترین استفاده را دارد، جلوگیری کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد:دشمن روزانه با انتشار انبوه خُرده روایت‌ها و هزاران خبر سیاه، دروغ و تحریف‌شده، در صدها کانال، فضای مجازی، در تلاش است تا یک روایت مایوس کننده از زندگی مردم را به ذهن و باور جهانیان القا کند پس دشمن را در این راه یاری نکنید.

حجت الاسلام الهی نیا در پایان گفت:رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات، امیدآفرینی را در مردم ایجاد کنند و از هر گونه تخریب بدبینی و ایجاد یاس و شایعه و افترا خوداری نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: