« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
دادستان مرکز استان خبر داد:
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از تمهیدات مهمی که در رای گیری و پای صندوق های رای اندیشیده شده است، گشت های انتظامی و قضایی است که با قید فوریت و سرعت و چنانچه تخلفی مشاهده شود، برخورد قاطع خواهد شد.

پایگاه خبری آوای رودکوف: سید علی ملک حسینی در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف گفت: نگاه دستگاه قضایی از ابتدای فرآیند انتخابات پیشگیرانه بوده و نگاه امنیتی و قضایی صرف نبوده است، چندین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده است.

تضمین سلامت انتخابات با حضور فعال گشتهای انتظامی وقضایی در روز انتخابات/ فیلم

دادستان مرکز کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت:از چند ماه گذشته شعب ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در تمامی دادسرا ها و دادگاه های استان تشکیل شده و رسیدگی به جرائم انتخاباتی به صورت فوق العاده است و همکاران به صورت ۲۴ ساعته رسیدگی خواهند کرد.

وی افزود: یکی از تمهیدات مهمی که در رای گیری و پای صندوق های رای اندیشیده شده است، گشت های انتظامی و قضایی است که با قید فوریت و سرعت و چنانچه تخلفی مشاهده شود، برخورد قاطع خواهد شد.

مشروح سخنان دادستان مرکر استان را در ادامه با هم گوش می دهیم :

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: