« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
نطق انتخاباتی نادر منتظریان در کبگیان برگزار شد. منتظریان در این برنامه گفت: با وجود خدمات بی‌نظیر نظام در مناطق مختلف؛ اما بخش کبگیان مورد بی‌مهری قرار گرفت و آقایان باید پاسخ دهند که سفر هیئت دولت چه دستاوردی برای بخش کبگیان داشت.

به گزارش آوای رودکوف، صبح امروز (سه‌شنبه 8 اسفندماه 1402) نطق انتخاباتی نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در بخش کبگیان برگزار شد. منتظریان در کبگیان: دستاورد سفر هیئت دولت برای بخش کبگیان چه بود؟ / آقایان به‌جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود باشند و با برنامه بیایند، با قرآن در منازل مردم حضور پیدا می‌کنند / این همه ظرفیت در بخش کبگیان وجود دارد؛ اما محروم است

نادر منتظریان در این نطق انتخاباتی خود، ضمن تشکر و قدردانی از استقبال مردم کبگیان، اظهار کرد: مردم بخش کبگیان در تمام مسائل سیاسی، فرهنگی و دفاع از انقلاب اسلامی تاثیرگذار هستند.منتظریان در کبگیان: دستاورد سفر هیئت دولت برای بخش کبگیان چه بود؟ / آقایان به‌جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود باشند و با برنامه بیایند، با قرآن در منازل مردم حضور پیدا می‌کنند / این همه ظرفیت در بخش کبگیان وجود دارد؛ اما محروم است

وی افزود: کبگیان بهترین نقطه گردشگری است. دو رودخانه بزرگ این مسیر را طی می‌کند؛ اما شاهد این همه زمین دیم و دشت‌های بدون آب هستند. و از آن طرف سبب مهاجرین در اطراف یاسوج هستیم.منتظریان در کبگیان: دستاورد سفر هیئت دولت برای بخش کبگیان چه بود؟ / آقایان به‌جای اینکه پاسخگوی عملکرد خود باشند و با برنامه بیایند، با قرآن در منازل مردم حضور پیدا می‌کنند / این همه ظرفیت در بخش کبگیان وجود دارد؛ اما محروم است

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در ادامه گفت: این همه ظرفیت در بخش کبگیان داریم، اما محروم از زیرساخت‌های لازم است. بزرگترین ظرفیت انسانی، گردشگری، خاک حاصلخیز در این بخش وجود دارد که اگر در هر استان دیگری بود، بهترین بهره برای اشتغالزایی جوانان می‌بردند.

منتظریان به سفر هئیت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: دستاورد سفر هیئت دولت برای بخش کبگیان چه بود؟ این بخش متأسفانه مورد کم‌مهری قرار گرفته است.

وی در ادامه به خدمات نظام اسلامی در مناطق محروم اشاره و تاکید کرد: کسانی که باید با برنامه، عملکرد و پاسخگویی در این منطقه حاضر شوند با قرآن حاضر می‌شوند.

وی افزود: متأسفانه به دلیل ندانم‌کاری و رفتارهای غیرحرفه‌ای و عیراصولی به برخی از نظام اداری آسیب رسیده است. در بخش درمان و بهداشت چه اتفاقی افتاده است. آموزش و پرورش هم خسارت وارد شده است.

منتظریان گفت: متأسفانه برخی با بی‌اخلاقی کسانی را وادار می‌کنند در مراسم استقبال فلان نامزد حضور پیدا کنند که به سن تکلیف نرسیده‌اند. اینها امروز باید پاسخگوی مردم باشند، اما به‌احترام طوایف مختلف، ایل تامرادی و سایر طوایف حرفی زده نمی‌شود. 

وی افزود: دیروز هم گفتم، می‌توانستم حرف‌هایی را در مناظره بزنم که زلزله به‌پا کند. اما شما با نمی‌توانید به پشتیبانی برخی از فرمانداران و بخشداران سرنوشت را تغییر دهید.

منتظریان روز 11 اسفند را روز سرنوشت دانست و گفت: مردم در این روز کاری خواهند کرد که بعضی از رفتارهایشان و عملکردشان پشیمان باشند.

نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: باید نماینده مقتدر، شجاع، آگاه بر کرسی مجلس بنشیند که دیگران نتواند، جلوی او را بگیرد. نباید ضعف کاری، بی‌تخصصی و بی‌تجربگی خود را در سبد دیگران بگذارد. نباید نماینده‌ای داشته باشیم که شکایت شما مردم را به پاسگاه دشتروم ببرید.

وی افزود: بویراحمد در طول دوران نامش در صدر بوده و درخشیده است. 

منتظریان گفت: ما آمده‌ایم با هم و دست در دست هم، شایستگان، نخبگان و تحصیل‌کردگان را به‌مدار توسعه و پیشرفت برگردانیم تا مشکلات را با دانایی و برنامه از سر راه برداریم.

وی در ادامه همه مردم را به حضور در آخرین نطق انتخاباتی خود در شهر یاسوج که روز چهارشنبه در خیابان دادگستری قدیم برگزار می‌شود، دعوت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: