« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
سیاسی؛
تحریریه پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف به کاندیدای پیروز و نمایندگان منتخب مردم و طرفداران آنها در هر سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک می‌گوید.

پیام تبریک تحریریه آوای رودکوف به کاندیداهای پیروز و نمایندگان منتخب هر سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، ماراتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از شش‌ماه هیجان و رقابت حساس و نفس‌گیر اینک به ایستگاه پایانی و خوان آخر خود رسیده و امروز آغازگر فصلی دیگر است.

انتخابات، اصلی‌ترین نماد مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی است و بر اساس کلام حضرت امام خمینی (ره) و تأکید مقام معظم رهبری، مجلس در رأس امور است. بخش جمهوریت و مردم سالاری نظام از طریق انتخابات اعمال می‌شود و از این طریق است که سرنوشت مردم رقم می‌خورد.

مردم سالاری به معنای اعمال نظر و ایفای نقش مردم در سرنوشت جامعه خویش است که از طریق انتخابات محقق می‌شود و نمایندگان از طرف مردم، برنامه و قانون تصویب می‌کنند.

حضور پرشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی ثابت کرد هم نظام جمهوری اسلامی بر میثاق «مردم‌سالاری» به ‌طور اساسی پایبند است و هم مردم به محوریت خویش در نظام مردم‌سالار باور دارند. در واقع انتخابات 11 اسفند امسال، تلاقی عزم مردم و عزم نظام بود و از این منظر، انتخابات جمهوری اسلامی یک پدیده در سطح بین‌المللی است.

مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات روز گذشته ثابت کردند علی رغم تمامی مشکلات معیشتی، اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی به ویژه معضل بیکاری، اما همیشه و در همه حال به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پشتیبان ولایت فقیه و نظام بوده و هستند و با این شور حداکثری خود تمامی دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب کردند.

با این وصف، موسم انتخابات به پایان رسید و اینک فصلی دیگری در سپهر سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است. کاندیدای پیروز انتخابات در هر یک از سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز دیگر نماینده یک طیف سیاسی و هوادارانشان نیستند، بلکه امروز نماینده تمام مردم حوزه انتخابیه خود بوده و با یک نگاه یکسان همه اقشار مختلف مردم را ببینند.

تحریریه پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف، ضمن عرض تبریک به کاندیدای پیروز در هر سه حوزه انتخابیه آقایان؛ سید محمد موحد نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شریف گچساران و باشت و محمد بهرامی نماینده بویراحمد، دنا و مارگون، به همه هواداران و حامیان آنها نیز تبریک می‌گوید. امیدواریم با حضور هر سه نماینده در مجلس دوازدهم، شاهد رهایی از عمق محرومیت و رفع مشکلات و آسیب‌های عدیده و بدنبال آن توسعه، تحول و پیشرفت در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

تحریریه پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
0
1
خداوند پشت وپناهتون باشه و مردم فهیم را فراموش نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
دکتر بهرامی تبریک طایفه کخودان فراموش نکن خیلی خوشحالیم انشالله سربلند باشید
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: