« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳
رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای کهگیلویه و لنده تشریح کرد:
 رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای کهگیلویه و لنده گفت:طرح امنیت غذایی کودکان زیر ۵ سال از جمله طرح‌هایی است که دولت در راستای حمایت از کودکان اقدام به اجرای آن کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستانهای کهگیلویه و لنده در جلسه شورای اداری شهرستان لنده گفت:طرح امنیت غذایی کودکان زیر 5 سال از جمله طرح‌هایی است که دولت در راستای حمایت از کودکان اقدام به اجرای آن کرده است.

جزییاتی طرح جدید دولت برای امنیت غذایی کودکان

سید سلیمان کریمی اظهار داشت:بعد از تولد، کودکان کارت سلامت را از طریق خانه‌های بهداشت یا مراکز بهداشتی که در آن شاخص‌های مختلفی از جمله اندازه دور سر، وزن و قد کودک و... در نظر گرفته می‌شود دریافت می‌کنند و اگر کودکی استانداردهای لازم را نداشته باشد، مختصات سلامتی او زیر خط سلامت قرار خواهد گرفت و این به معنای آن است که این کودک نیازمند توجه ویژه است که بخشی از این توجه شامل مشاوره سلامتی و بخشی شامل تغذیه است.

جزییاتی طرح جدید دولت برای امنیت غذایی کودکان

وی افزود:در همین راستا وزارت رفاه، به حمایت از این کودکان که از سوی وزارت بهداشت به این وزارتخانه معرفی شده‌اند و در دهک یک تا هفت درآمدی قرار دارند اقدام کرده است، به‌گونه‌ای که به ازای هر کودک نیازمند توجه بیشتر و امنیت غذایی، در دهک یک تا ۵ ، مبلغ یک میلیون تومان به صورت ماهانه و به ازای هر کودک دهک ۶ و ۷ نیز مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به حساب سرپرست واریز(شارژ) می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: