« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸

پایگاه خبری آوای رودکوف: فرماندارلنده در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت : لنده در فصل بهار زیبایی و طراوت خاصی دارد.

محل اسکان مسافران نوروزی شهرستان لنده اعلام شد

جلال دانش با دعوت از مردم برای سفر به این شهرستان اظهار داشت: شهرستان لنده به دلیل تنوع آب و هوایی و وجود مناطق سردسیر و گرمسیر، کوه سیاه و کوه سفید، دلی مهرجان و دلی خیار کار ؛ رود خانه و چشمه ساران موگرمون و همچنین امام زاده عماد الدین ولی و آبشار روستای موگر و ....از ظرفیت گردشگری بالایی برای جذب مسافران نوروزی و دیگر ایام سال برخورد دار است.

به گفته فرماندار لنده، به منظور استقبال از میهمانان، میراث فرهنگی، هلال احمر و آموزش و پروش؛ شهرداری و سایر دستگاه های این شهرستان تمهیدات لازم برای اسکان مسافران و گردشگران را اندیشیده اند.

در این جلسه خیراله خیراندیش رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی داریم گفت:دبیرستان شبانه روزی الزهرا (س) بعنوان محل اسکان مسافران نوروزی این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش آوای رودکوف ؛ شهرستان لنده در منطقه گرمسیری در ۲۰۰کیلومتری ضلع غربی یاسوج مرکز استان واقع شده و ۲۳هزار نفر جمعیت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: