« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵
آوای رودکوف؛
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از عملکرد پلیس در سال گذشته ( ۱۴۰۲ ) گفت و بیان داشت: شهرستان بهمئی به لحاظ امنیت جزء شهرستان های اول استان است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به شعار فراجا در نوروز ۱۴۰۳ «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت»، گفت: با توجه به تقارن سال نو با ماه مبارک رمضان، پلیس همچون سال‌های گذشته در ایام تعطیلات در آماده باش کامل جهت تأمین و ارتقای امنیت و آرامش شهروندان و خدمت رسانی مضاعف به مردم و مسافران هستند.

نیم نگاهی به عملکرد پلیس بهمئی در گفتگو با سرهنگ فرزین جمشیدی

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: در طرح نوروز ۱۴۰۳ پلیس بهمئی با راه اندازی گشت خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین بکارگیری نیروی پلیس پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، مناطق گردشگری و … اقدام به تأمین نظم و امنیت مردم و مسافران نوروزی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از عملکرد پلیس در سال گذشته ( ۱۴۰۲ ) گفت و بیان داشت: شهرستان بهمئی به لحاظ امنیت جزء شهرستان های اول استان است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از طرح های مهم که توسط پلیس در شهرستان به مرحله اجراء در آمد طرح ارتقاء و امنیت اجتماعی بود که با هماهنگی مرجع قضایی و پلیس به مرحله اجراء در آمد و امنیت خوبی برای شهرستان رقم زد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به جرائم سرقت ادامه داد: از همان ابتدای حضورم در شهرستان بهمئی جرائم سرقت در سال گذشته ۴ درصد کاهش یافت‌.

وی به جرائم خشن در سطح شهرستان بهمئی بیان کرد: جرائم خشن در شهرستان بهمئی نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش جرائم داشتیم.

سرهنگ جمشیدی به جرائم قتل هم اشاره کرد و بیان کرد : قتل در شهرستان بهمئی ۶۷ درصد کاهش یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی به نزاع های دسته جمعی و فردی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم ترین مشکلات ما در شهرستان بهمئی نزاع بود که با تدابیر و مدیریت های صورت گرفته شده در نزاع فردی ۵۹ درصد و در نزاع دست جمعی ۱۷ درصد کاهش داشتیم.

گفته میشود : سال اوایل ۱۴۰۰ با حکم فرمانده انتظامی کشور ، سرهنگ فرزین جمشیدی به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی منصوب شد.

سرهنگ جمشیدی از بدو حضور شان به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با تدابیر و مدیریت خوب شان در سطح شهرستان عملکرد درخشانی را رقم زدند و در تامین امنیت شهرستان بهمئی نقش بی خوبی را ایفا نمودند.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: