« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: ۲ واحد مسکونی در روستای "موگرمون" از توابع شهرستان "لنده" بر اثر بارش شدید باران تخریب شد ولی خسارت جانی در پی نداشت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کاظم فلاحی دوست، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌ و بویراحمد اظهار کرد: نیروهای امددی هلال احمر شهرستان لنده برای امداد رسانی و اسکان خانواده های این ۲ واحد مسکونی به منطقه اعزام شدند و خدمات اولیه امدادی نیز به آنها ارایه شده است.

تخریب ۲ واحد مسکونی روستایی بر اثر بارش شدید در لنده

فلاحی دوست با اشاره به تخریب شدن آغل دام در این روستا هم گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات دام گزارش نشده است البته هم اینک نیز شاهد بارندگی شدید و مه گرفتگی در این منطقه هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار های هواشناسی گفت: ۲ تا منزل مسکونی در دشت "کلاچو"(از توابع شهرستان کهگیلویه) تخلیه شد همچنین روستای "کلوار"(از توابع شهرستان مارگون) از دیروز تا امروز صبح تخلیه شد و به امامزاده شاه غالب منتقل شدند.

فرماندار لنده با اشاره به مسدود بودن جاده "تراب" به "لنده" گفت: این مسیر خاکی است و هنوز به بهره برداری کامل نرسید.

فلاحی دوست پیش تر گفته بود: ۲۰۰ نیروی امدادگر متخصص و آموزش دیده پایگاه های امداد و نجات ثابت و سیار هلال احمر آماده خدمات رسانی برای سامانه بارشی روزهای بیست و نهم اسفند و اول فروردین امسال هستند.

بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی ۲۹ اسفند و یکم فروردین کهگیلویه و بویراحمد میزبان بارشهای زیادی خواهد بود که مطابق با نظر کارشناسان جاری شدن سیل نیز دور از انتظار نیست و نیازمند مراقبت جدی مردمی و مسافران است.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: